Jeśli potrzebujesz pomocy w produkcie firmy Apple, niezależnie od tego, czy jest uszkodzony, czy jest uszkodzony, czy po prostu nie możesz zrozumieć, jak coś z tym zrobić, firma Apple pomoże Rozwiązujesz problem. Firma mówi, że wiele kwestii można rozwiązać przez telefon lub przez czat lub pocztę elektroniczną, ale jedna rzecz, która odróżnia ją od innych firm, jest chęć zaoferowania pomocy za pośrednictwem swojego instytutu Apple Geniuses.
Ty Można porozmawiać z Genius z Apple w barze Genius w sklepie Apple Store. Aby to zrobić, musisz wcześniej umówić się na spotkanie z firmą Apple. Niestety nie można po prostu zwrócić się do sklepu i porozmawiać z geniuszem Apple. Cóż, dostępna jest ograniczona liczba dostępnych terminów, więc możliwe, że mogą Cię wycisnąć, ale prawdopodobnie będziesz musiał poczekać wiele godzin, a ponieważ nie ma gwarancji, że będziesz miał szczęście Aby uzyskać ten, który może marnować podróż.
Przedstawimy Ci, jak umówić się na spotkanie z Geniusem poniżej.
Podczas przechodzenia przez proces lub organizowanie Twojego Apple Zachowaj ostrożność z Genius może się okazać, że firma Apple może pomóc Ci rozwiązać problem bez konieczności odwiedzania sklepu Apple Store, który będzie ulgą, jeśli nie mieszkasz w pobliżu sklepu. Wiele pytań można odpowiedzieć, korzystając z narzędzi online firmy Apple, dzwoniąc do działu pomocy technicznej firmy Apple, prosząc o kontakt z forami społeczności Apple dla społeczności pomocy technicznej lub przez Twittera na koncie pomocy technicznej firmy Apple: @AppleSupport.
Jak zarezerwować sklep Apple Store Spotkanie online
Aby umówić się na spotkanie z Genius w sklepie Apple Store (są wolne), przejdź na stronę Genius Bar firmy Apple na stronie internetowej firmy Apple.
Ta strona w witrynie firmy Apple zapewnia Szczegóły dotyczące uzyskania pomocy przez czat, rozmowę telefoniczną lub e-mail, jeśli problem dotyczy oprogramowania.
Dla tych, którzy nie mogą dostać się do sklepu Apple Store, jest link do Autoryzowanych Dostawców Apple oraz informacje o wysłaniu urządzenia do Centrum napraw Apple’a.
Jeśli jesteś zainteresowany Aby uzyskać pomoc techniczną związaną ze sprzętem za pośrednictwem paska Genius, musisz przewinąć do tej sekcji i kliknąć opcję Uzyskaj pomoc sprzętową.
Następna strona przedstawia rozbicie różnych typów produktów, aby pomóc firmie Apple rozwiązać problem przez odpowiedni kanał.
Po wybraniu typu Urządzenia i zidentyfikowanego przez Ciebie problemu, możesz podać kilka krótkich wskazówek, jak rozwiązać problem (np. Pełne przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia).
(!!! 2 !! !)
Będziesz prezentowany z różnymi opcjami, takimi jak Wyślij w naprawie, w takim przypadku Apple wyśle Ci pudełko i wystarczy wysłać go do nich (Co może być ok, jeśli możesz żyć bez niego przez kilka dni, ale spójrzmy prawdzie, większość ludzi nie może bez niego Ir urządzenia Apple i dlatego jest to tak atrakcyjny pomysł, aby wziąć go do sklepu, a następnie przez geniusz jest tak atrakcyjny).
Zalecamy rozmawianie z firmą Apple telefonicznie lub na czacie, jeśli to możliwe Zaoszczędzisz dużo czasu, ale jeśli uważasz, że rozwiązanie problemu osobiście byłoby dla Ciebie lepsze, możesz zorganizować spotkanie z serwisem Apple Store, wystarczy kliknąć opcję Odwiedź pasek Genius.
Aby dokonać rezerwacji, musisz się zalogować na swoje konto Apple.
Po zalogowaniu się wprowadź swoją lokalizację, a Apple pokaże mapę ze szpilkami, w których znajdują się sklepy Apple. Możesz wtedy wybrać najbliższego ciebie, lub tę, która ma najwięcej, lub najwcześniej, dostępne terminy.
Możesz zobaczyć najbliższy dostępny przedział czasowy sklepu, aby zobaczyć Apple Genius.
Kliknij na czas, który chcesz zarezerwować, a spotkanie zostanie automatycznie potwierdzone
Potem będziesz mógł potwierdzić rezerwację (lub zmienić czas i anulować ją) za pośrednictwem następującego ekranu.
(!!! 9! !)
Przed przejściem do sklepu upewnij się, czy przeczytasz wskazówki zawarte w sekcji „Zanim wyjedziesz”, dzięki czemu zawsze zaleca się wykonanie kopii zapasowej urządzenia. Będzie również okazja do przyniesienia ze sobą zdjęcia dowodu tożsamości, który odpowiada nazwie rezerwacji. Należy zauważyć, że otrzymasz e-maila z potwierdzeniem.
Po skonfigurowaniu, wystarczy, że pojawi się w czasie spotkania i powiedz Geniuszowi, że przyjechałeś!
Czuj się trochę z Geniuszu Apple? Przeczytaj: jak zdobyć pracę jako Genius w sklepie Apple Store.
Użyj aplikacji Apple Store, aby umówić się na spotkanie Apple
Możesz również użyć aplikacji Apple Store do umówienia się na spotkanie W sklepie Apple Store.
Aby to zrobić, pobierz i uruchom aplikację Apple Store i stuknij w „Sklepy” w menu nawigacyjnym na dole urządzenia. (Jest to ikona z logo firmy Apple).
Wpisz swoje miasto lub miasto, aby znaleźć najbliższy sklep. Kliknij preferowany sklep Apple Store, aby przejść na tę stronę Sklepu.
Aby umówić się na spotkanie z Genius , Przewiń w dół do „Genius Bar”.Kliknij go, a zostanie wyświetlone menu, w którym musisz wybrać wybrany produkt.
Przewiń do preferowanego czasu i daty, aż będziesz zadowolony, a następnie wybierz go. Jeśli nie ma odpowiedniego czasu, dotknij przycisku „Zmień sklep”, aby sprawdzić, czy inny sklep ma dla Ciebie odpowiedni czas.
Teraz zobaczysz podsumowanie rezerwacji, które możesz zmienić, jeśli zauważysz błąd lub jeśli zmieniłeś swój umysł. Klikając „Dodaj komentarz do mojej rezerwacji” możesz dodać komentarz, aby poinformować Genius Bar o tym, o czym mówisz.
Gdy jesteś szczęśliwy, stuknij pozycję „Rezerwuj” u góry prawy róg. Musisz podać hasło Apple ID, aby je potwierdzić. Na ekranie zostanie wyświetlony ekran potwierdzenia, w którym możesz dodać termin do aplikacji Kalendarza urządzenia z iOS.
Szczegółowe informacje o spotkaniu znajdziesz w aplikacji Apple Store. Kliknij „Moje rezerwacje”, aby zmienić lub anulować spotkanie. Gdy dotrzesz do sklepu Apple Store w czasie spotkania, możesz użyć aplikacji Apple Store na telefonie iPhone, aby się z nią skontaktować i powiadomić personel, że przyjechałeś.