Oto co zrobić, jeśli Twój telewizor Apple TV nie działa i uważasz, że przyczyną problemów jest problem z Wi-Fi.
- Najpierw sprawdź, czy działa połączenie internetowe.
- Na Apple TV 4K lub 4. generacji Apple TV (z App Store) przejdź do Ustawienia>Sieć.
- Jeśli masz starszy telewizor Apple, wybierz Ustawienia>Ogólne>Sieć.
- Sprawdź, czy masz połączenie z właściwą siecią.
- Jeśli sieć, z którą próbujesz się połączyć, jest siecią dostępową, Twój Apple TV nie będzie mógł z niej korzystać.
- Po zalogowaniu się do sieci Wi-Fi sprawdź, czy Apple TV działa teraz.
- Jeśli nadal nie działa, uruchom ponownie Apple TV. System i wybierz Uruchom ponownie. Ogólne i wybierz opcję Uruchom ponownie.
- Ponadto zrestartuj router i modem i odłącz je przed ponownym podłączeniem.
- Jeśli Apple TV nadal nie łączy się z siecią Wi-Fi, spróbuj użyć kabla Ethernet, aby podłączyć Apple TV do sieci.
- Po podłączeniu sprawdź aktualizacje oprogramowania w Ustawieniach>System>Aktualizacje oprogramowania na telewizorze Apple czwartej generacji lub 4K lub w Ustawieniach>Ogólne>Zaktualizować oprogramowanie.
- Jeśli dostępna jest aktualizacja oprogramowania, zainstaluj ją.
- Jeśli Wi-Fi nadal nie działa, ale możesz połączyć się z Internetem za pomocą kabla Ethernet, może być konieczne kontynuowanie używania połączenia Ethernet, może to oznaczać, że Twój sygnał Wi-Fi jest zbyt słaby w lokalizacji
Aby uzyskać pomoc dotyczącą konfigurowania Apple TV, przeczytaj: Jak skonfigurować Apple TV
Jak korzystać z Apple TV bez Wi-Fi
Niestety nie można używać Apple TV, jeśli nie masz połączenia z siecią.
Nie można nawet podłączyć telewizora Apple TV do Hotspotu utworzonego z iPhone’a.
Jeśli sieć Wi-Fi, z którą próbujesz się połączyć, nie jest odpowiednia dla Apple TV (np. Sieć typu „captive”, taka jak wspomniana powyżej – prawdopodobnie, jeśli jesteś w hotelu), musisz znaleźć inną sieć Wi-Fi
Niektóre sieci edukacyjne lub biznesowe używają profilu.
Mamy również artykuł o tym, jak poprawić sygnał WiFi.