Porady, Testy, Opinie o produktach firmy Apple - JakMac
No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
No Result
View All Result
JakMak
No Result
View All Result
Home Jak? (FAQ) Apple "Jak"

Czy iTunes jest w dół? Jak sprawdzić stan serwera iTunes w przypadku potencjalnych problemów

appleismy by appleismy
17 sierpnia 2017
in Apple "Jak"
Reading Time: 3 mins read
0
0
SHARES
2
VIEWS
Udostenij na FacebookUdostenij na Twitter

Czy próbujesz połączyć się z iTunes z telefonu iPhone, iPad lub Mac? Chociaż może to wynikać z problemów związanych z łącznością lokalną, możliwe jest również, że iTunes ma problemy z serwerami lub systemami. Chociaż możesz rozwiązać problem, jeśli iTunes nie działa, możesz sprawdzić stan, dzięki któremu znasz pracę. Tutaj pokażemy Ci, jak sprawdzić, czy iTunes ma problemy z serwerem.

Czytaj dalej: Jak zsynchronizować się z iTunes | Jak zsynchronizować iPhone z programem iTunes bez usuwania aplikacji i innych danych Jak pobrać bibliotekę iTunes na komputerze Mac Apple Music vs. Spotify

Czy iTunes jest w dół? Sprawdź stan systemu Apple

Pierwszym krokiem w sprawdzaniu, czy iTunes jest wyłączony, jest kierowanie się na stronę Stanów Zjednoczonych w systemie. Dopóki masz aktywne połączenia z Internetem (jeśli nie chcesz, może to być powodem, dla którego mają problemy!), Na stronie Stan systemu Apple powinny być dostępne najnowsze informacje, a nie Tylko o stanie iTunes, ale także iCloud, App Store, Apple Music i wszystkich innych usługach Apple.

Oprócz informacji na temat statusu usług firmy Apple, na stronie Stan systemu można również zapoznać się z wszystkimi usługami planowanymi pracami konserwacyjnymi wraz z raportem O wszelkich niedawno rozwiązanych kwestiach w dowolnym z jego usług. To poręczna witryna internetowa, aby sprawdzić, kiedy problemy z łącznością są takie, że witryna nie zgłasza żadnych problemów, co może mieć związek z Twoim urządzeniem lub połączeniem z Internetem.

Czytaj dalej: Najlepsze promocje firmy Apple w 2017 roku

Czy iTunes jest w sprzedaży? Sprawdź witrynę stanu za crowdsourced

Stan sieci Web Stan systemu Apple nie jest idealny. W przeszłości mieliśmy problemy z łącznością z iTunes, podczas gdy stan stanu systemu Apple sugeruje, że wszystko jest w dobrym stanie. Może to być z kilku powodów: awaria może być zlokalizowana lub może być, że witryna sprawdza tylko stan usługi co 5/10/30 minut i jest jeszcze aktualizowana. Ale co robią użytkownicy w tej sytuacji?

Na szczęście jest wiele witryn internetowych stanów usług zewnętrznych, z których wiele polega na gromadzeniu danych zgromadzonych w celu zaoferowania najświeższych informacji o stanie. Nasz stan stanu serwisowego to Detektor dóbr, który oferuje nie tylko obecny stan wszystkich usług firmy Apple, ale wiele usług, od Steam do PSN, a nawet pojedynczych gier.

Czytaj dalej: Czy Apple spłaca?

Detektor w dół udostępnia również wykres zawierający szczegółowe informacje o awariach z ostatnich 24 godzin, a nawet mapę przestojów, aby sprawdzić, czy w danym obszarze. Możesz nawet komentować, więc inni wiedzą, że nie są one same z ich problemami z łącznością. Najlepsza część? Jest to nawet darmowa aplikacja na iOS, która ułatwia dostęp do szerokiej gamy usług.

Jeśli nie podoba Ci się wygląd wykrywacza w dół, a następnie trafnie nazywa się to teraz w porządku? To kolejna świetna opcja, chociaż jest to bardziej na stronach niż usługi, co czyni go nieco fiddlier sprawdzać status takich jak iTunes i iCloud. W przeciwieństwie do detektora w dół, czy jest teraz w porządku? Oferuje aktualny stan witryn internetowych, a nie usług, co pozwala sprawdzić, czy strony internetowe takie jak iTunes (http://itunes.apple.com) są wyłączone. Przedstawia szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób witryna ta działa niedawno wraz z informacjami o ostatnim czasie, gdy usługa uległa awarii.

Oczywiście, jeśli zarówno własna strona Stan systemu Apple, jak i witryny o statusie zafałszowanym, sugerują, że wszystkie działają prawidłowo, może być konieczne odwiedzenie sklepu Apple Store, aby sprawdzić, czy problem dotyczy sprzętu związane z. Zanim przejdziesz do paska Genius, warto zaktualizować swój iPhone, iPad lub Mac do najnowszej wersji iOS lub MacOS, aby sprawdzić, czy to rozwiązuje jakiekolwiek problemy.

Czytaj dalej: Jak naprawić iPhone, który nie udostępnił iCloud | Jak odzyskać zapomniane hasło iCloud IMessage nie działa Jak naprawić & lsquo; nie można ukończyć tworzenia kopii zapasowej iCloud & rsquo; Na iPhonie, iPadzie iPad i iPadzie

Previous Post

Jak naprawić iMessage nie działa na iPhone, iPad i Mac

Next Post

Jak przywrócić iPhone z kopii zapasowej Przywróć iPad lub iPod z kopii zapasowej

appleismy

appleismy

Oferujemy szereg poradników i wskazówek mających na celu lepsze zrozumienie najnowszych produktów Apple, takich jak iPhone, iPad, MacBook i inne. Zapewniamy instrukcje krok po kroku, a także pomocne recenzje, abyś mógł w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia.

Related Posts

Apple Watch nie działa (nie chce się włączyć) – Jak naprawić
Apple "Jak"

Apple Watch nie działa (nie chce się włączyć) – Jak naprawić

17 sierpnia 2023
Jak jailbreakować Apple TV ?
Apple "Jak"

Jak jailbreakować Apple TV ?

11 sierpnia 2023
Jak naprawić brak połączenia Wi-Fi na Apple TV?
Apple "Jak"

Jak naprawić brak połączenia Wi-Fi na Apple TV?

11 sierpnia 2023
Apple "Jak"

Polityka zwrotów Apple: Jak wymieniać niechciane prezenty Apple

21 listopada 2021
Apple "Jak"

Jak naprawić odłączanie AirPods od iPhone’a?

21 listopada 2021
Jak zainstalować watchOS 8 na Apple Watch
Apple "Jak"

Jak zainstalować watchOS 8 na Apple Watch

1 października 2021
Next Post
Jak przywrócić iPhone z kopii zapasowej Przywróć iPad lub iPod z kopii zapasowej

Jak przywrócić iPhone z kopii zapasowej Przywróć iPad lub iPod z kopii zapasowej

Jak zsynchronizować iPhone z więcej niż jednym Macem bez usuwania wszystkich

Jak zsynchronizować iPhone z więcej niż jednym Macem bez usuwania wszystkich

Jak włączyć tryb Dark Mode & Night Shift na iPhone, iPad, Mac i Apple TV

Jak włączyć tryb Dark Mode & Night Shift na iPhone, iPad, Mac i Apple TV

MacBook Pro nie działa Jak rozwiązać nowe problemy z oprogramowaniem MacBook Pro 2016

MacBook Pro nie działa Jak rozwiązać nowe problemy z oprogramowaniem MacBook Pro 2016

Categories

  • Akcesoria Jak? (FAQ)
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Apple "Jak"
  • Apple „Jak”
  • Apple TV Jak? (FAQ)
  • Apple Watch Jak? (FAQ)
  • Audio Jak? (FAQ)
  • Bez kategorii
  • E-mail i wiadomości
  • Internet i sieć
  • iOS Apps "Jak"
  • iPad "Jak"
  • iPhone "Jak"
  • iPhone X
  • Jak? (FAQ)
  • Kino domowe
  • Mac "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Przeglądarki
  • Recenzje produktu
  • Security Jak? (FAQ)
  • Software
  • Software Jak? (FAQ)
  • Urządzenia do noszenia
  • Web Design & Dev
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2023 JakMac

No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”

© 2023 JakMac