Porady, Testy, Opinie o produktach firmy Apple - JakMac
No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
No Result
View All Result
JakMak
No Result
View All Result
Home Jak? (FAQ) iPhone "Jak"

4 sposoby rozwiązywania problemów z zakupami iTunes

appleismy by appleismy
28 lutego 2018
in iPhone "Jak"
Reading Time: 2 mins read
0
0
SHARES
1
VIEWS
Udostenij na FacebookUdostenij na Twitter

Kupowanie utworu, aplikacji, książki lub filmu ze sklepu iTunes Store jest zazwyczaj proste i bezproblemowe.

Ale czasami pojawiają się problemy z zakupami iTunes.

Niektóre typowe problemy występujące w takich sytuacjach to:

  • Częściowo pobrany plik, który nie może być odtwarzany lub używany
  • Opłata za kartę kredytową, ale bez pobierania
  • Plik, który wydaje się być całkowicie pobrany, ale nie jest odtwarzany
  • Nieudany zakup.

Jeśli napotkasz jeden z tych problemów, oto 4 kroki, które możesz wykonać, aby uzyskać pożądaną zawartość z iTunes.

1. Jeśli zakup się nie wydarzył

Najprostszym z tych problemów do rozwiązania jest to, że zakup po prostu się nie wydarzył.

  1. Otwórz iTunes
  2. Kliknij menu Konto
  3. Kliknij Wyświetl moje konto
  4. Jeśli zostaniesz poproszony o zalogowanie się na konto Apple ID, zrób to i kliknij Wyświetl konto
  5. Przewiń w dół do sekcji Historia zakupów
  6. Kliknij Zobacz wszystkie
  7. Tutaj zobaczysz, kiedy był twój ostatni zakup i co to było.

Tę samą kontrolę można przeprowadzić za pomocą aplikacji iTunes Store lub App Store na urządzeniu z systemem iOS:

  1. Stuknij aplikację, aby sprawdzić rodzaj zakupu, który sprawdzasz
  2. Dotknij Więcej (iTunes) lub Aktualizacje (App Store)
  3. Wybierz Kupione
  4. Kliknij Nie na tym iPhonie u góry aplikacji.

W obu przypadkach, jeśli przedmiot, który próbujesz kupić, nie jest wymieniony, nie naliczono za niego opłaty, a zakup nie nastąpił.

Wróć do iTunes lub App Store i kup go jak zwykle.

2. Sprawdź dostępne pobrane pliki w iTunes

W niektórych przypadkach możesz uruchomić pobieranie, które się zaczyna, a następnie gaśnie, zanim się zakończy.

  1. Otwórz iTunes
  2. Kliknij menu Konto
  3. Kliknij Sprawdź dostępne pobrane
  4. Jeśli pojawi się prośba o podanie identyfikatora Apple ID, zrób to
  5. Kliknij Sprawdź
  6. Jeśli masz zakup, który nie został pobrany lub został przerwany, powinien zacząć pobierać automatycznie.

3. Pobierz ponownie za pomocą iCloud

Jeśli twój zakup się powiedzie, a przedmiot, którego szukasz, nie pojawi się po sprawdzeniu dostępnych pobrań, istnieje proste rozwiązanie do uzyskania brakującej zawartości: iCloud.

Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać instrukcje krok po kroku dotyczące korzystania z usługi iCloud w celu ponownego pobrania zakupów w sklepie iTunes Store.

4. Uzyskaj wsparcie w iTunes

Pierwsze trzy opcje na tej liście powinny rozwiązać problem dla większości użytkowników.

  1. Uzyskaj wsparcie od zespołu wsparcia iTunes firmy Apple.
  2. Użyj strony pomocy online firmy Apple, aby określić najlepszy rodzaj wsparcia dla siebie.

BONUS: Jak uzyskać zwrot pieniędzy z iTunes

Czasami problem z zakupem iTunes nie jest taki, że nie zadziałał.

Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, przeczytaj artykuł Jak uzyskać zwrot pieniędzy z iTunes.

Previous Post

Testowanie i przegląd Golfshot na iPhone’a

Next Post

Jak włączyć udostępnianie ITunes

appleismy

appleismy

Oferujemy szereg poradników i wskazówek mających na celu lepsze zrozumienie najnowszych produktów Apple, takich jak iPhone, iPad, MacBook i inne. Zapewniamy instrukcje krok po kroku, a także pomocne recenzje, abyś mógł w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia.

Related Posts

Jak ukryć identyfikator dzwoniącego na iPhone?
iPhone "Jak"

Jak ukryć identyfikator dzwoniącego na telefonie iPhone

23 sierpnia 2023
Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer telefonu
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer telefonu

22 sierpnia 2023
zablokowany na whatsapp
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić czy jestem zablokowany na WhatsApp

21 sierpnia 2023
Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer na iPhone
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer na iPhone

22 sierpnia 2023
Jak usunąć historię połączeń na telefonie iPhone
iPhone "Jak"

Jak usunąć historię połączeń na telefonie iPhone

20 sierpnia 2023
iPhone "Jak"

Jak zrobić zrzut ekranu na iPhone w szybszy sposób

20 sierpnia 2023
Next Post
Jak włączyć udostępnianie ITunes

Jak włączyć udostępnianie ITunes

Jak ponownie pobrać aplikacje ze sklepu Mac App Store

Jak ponownie pobrać aplikacje ze sklepu Mac App Store

Recenzja App Store – plusy i minusy

Recenzja App Store - plusy i minusy

Rozwiązywanie problemów z Time Machine – Błąd woluminu kopii zapasowej

Rozwiązywanie problemów z Time Machine - Błąd woluminu kopii zapasowej

Categories

  • Akcesoria Jak? (FAQ)
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Apple "Jak"
  • Apple „Jak”
  • Apple TV Jak? (FAQ)
  • Apple Watch Jak? (FAQ)
  • Audio Jak? (FAQ)
  • Bez kategorii
  • E-mail i wiadomości
  • Internet i sieć
  • iOS Apps "Jak"
  • iPad "Jak"
  • iPhone "Jak"
  • iPhone X
  • Jak? (FAQ)
  • Kino domowe
  • Mac "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Przeglądarki
  • Recenzje produktu
  • Security Jak? (FAQ)
  • Software
  • Software Jak? (FAQ)
  • Urządzenia do noszenia
  • Web Design & Dev
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2023 JakMac

No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”

© 2023 JakMac