Home Bez kategorii Recenzja App Store – plusy i minusy

Recenzja App Store – plusy i minusy

0
933

Sklepy App Store są dziś bardzo popularne wśród klientów, którzy chcą pobierać / kupować aplikacje mobilne, a także dla programistów, którzy prezentują, sprzedają i sprzedają swoje aplikacje.

Istnieje wiele sklepów z aplikacjami dzisiaj i każdy z tych sklepów aplikacji znacznie różni się od innych, pod względem cen, fakturowania, prezentacji i wsparcia.

W tej sekcji mamy do czynienia z zaletami i wadami głównych sklepów App Store dostępnych obecnie na rynku.

01 z 06

Apple App Store

jabłko

App Store został pierwotnie stworzony przez Apple Inc., aby pomóc użytkownikom w pobieraniu aplikacji, zarówno bezpłatnych, jak i płatnych, ze sklepu iTunes Store na iPhone’a, iPoda Touch i iPada.

Plusy

  • Prawdopodobnie największy sklep z aplikacjami, obejmujący ponad 1 000 000 aplikacji
  • Największa kategoria aplikacji, od zabawnych aplikacji po poważne
  • Oferuje mnóstwo darmowych aplikacji.
  • iTunes jest największą zaletą firmy Apple.

Cons

  • Tylko najczęściej pobierane aplikacje są wyraźnie widoczne
  • Korzystanie z Apple App Store to jedyna metoda, dzięki której użytkownik może instalować aplikacje na swoim iPhonie
  • Istnieje powielenie wielu aplikacji w wersji „lite ” aplikacji
  • Niedawne zasady integracji Apple są bardzo restrykcyjne

02 z 06

Android Market

Android

Mimo że rynek Google Android początkowo zaczął powoli się rozwijać, teraz ogromnie rośnie zarówno pod względem wielkości, jak i popularności.

Plusy

  • Android Market zawiera około 250 000 aplikacji
  • Programiści płacą tylko niską opłatę w wysokości 25 USD, aby zarejestrować się
  • Aplikacje są dostępne również w niskich cenach
  • Każdy przedmiot jest podzielony na kategorie i starannie wyszczególniony

Cons

  • Jakość aplikacji pozostawia wiele do życzenia
  • Google obsługuje tylko 29 krajów, by sprzedawać aplikacje w swoim sklepie.
  • Sklep z aplikacjami jest dostępny tylko w niektórych krajach świata
  • Wielu programistów uważa, że ​​rynek aplikacji jest bardzo rozdrobniony

03 z 06

BlackBerry App World

Jeżyna

BlackBerry App World, który był dostępny od kwietnia 2009 roku, okazał się jednym z najbardziej obiecujących sklepów z aplikacjami, oferującym ponad 3500 aplikacji.

Plusy

  • Ogólna prezentacja jest bardzo zadbana – wszystkie pozycje są dobrze sklasyfikowane
  • Jedyny sklep z aplikacjami, który obsługuje płatności Paypal
  • Jedyny, który płaci deweloperom 80% sprzedaży

Cons

  • Na wyższym końcu wśród wszystkich sklepów z aplikacjami, więc produkty są droższe
  • Niektórzy klienci skarżą się na problemy podczas instalacji aplikacji
  • Można uzyskać dostęp tylko w niektórych krajach na świecie
  • Ten sklep z aplikacjami wymaga od programisty zapłacenia 200 $ za zarejestrowanie w nim swojego konta

04 z 06

Sklep Nokia Ovi

Nokia

Sklep Nokia Ovi skupia się na pięciu głównych obszarach: Gry, Mapy, Media, Wiadomości i Muzyka.

Nokia niewątpliwie wkłada wiele wysiłku w budowę swojego sklepu z aplikacjami i daje szansę Apple, Microsoft i Google na ich pieniądze.

Plusy

  • Interfejs użytkownika jest czysty i łatwo dostępny
  • Programiści nie muszą płacić za rejestrację
  • Nokia dokłada wszelkich starań, aby promować aplikację programisty bez dodatkowych kosztów

Cons

Jedyną wadą Sklepu Nokia Ovi jest to, że obecnie oferuje bardzo niewiele aplikacji.

05 z 06

Microsoft Windows Marketplace dla urządzeń mobilnych

Windows

Pomimo posiadania wielu aplikacji w ciągu zaledwie kilku miesięcy, Microsoft Windows Marketplace for Mobile nie robi wrażenia.

Plusy

  • Wszystkie aplikacje są dobrze przetestowane
  • Sklepowi aplikacji udało się obsłużyć około 400 aplikacji w ciągu jednego miesiąca.

Cons

  • Każdy programista jest obciążony opłatą rejestracyjną w wysokości 99 USD
  • Programiści są ograniczeni tylko do niektórych krajów
  • Programiści mogą sprzedawać swoją aplikację tylko w jednym kraju.
  • Użytkownikowi zezwala się na 5 bezpłatnych prób aplikacji, po których musi zapłacić 99 USD za próbę
  • Funkcjonalne tylko w systemach operacyjnych 6.1 i 6.5

06 z 06

Sklep z aplikacjami Samsung

Samsung

Największą zaletą sklepu Samsung Application Store jest to, że obsługuje on platformy Symbian i Pocket PC.

Od czasu do czasu Samsung Application Store angażuje się również w akcje promocyjne i konkursy, w których oferuje znaczną ilość gotówki zwycięzcy.

Plusy

  • Zgrabny design katalogu – sklep jest dobrze utrzymany
  • Każda aukcja kosztuje tylko 10 USD
  • Wszystkie aplikacje są dokładnie przetestowane, zanim pojawią się w sklepie z aplikacjami

Cons

  • W sklepie jest tylko około 600 aplikacji
  • Na razie sklep z aplikacjami jest dostępny tylko we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Francji

Strona korzysta z plików cookies. Więcej

Bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.

Zamknij