Porady, Testy, Opinie o produktach firmy Apple - JakMac
No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
No Result
View All Result
JakMak
No Result
View All Result
Home Jak? (FAQ) iPad "Jak"

Jak naprawić iPada zablokowanego w „Hello ” lub „Slide to Upgrade „

appleismy by appleismy
9 marca 2018
in iPad "Jak"
Reading Time: 2 mins read
0
0
SHARES
6
VIEWS
Udostenij na FacebookUdostenij na Twitter

IPad jest ogólnie jednym z najbardziej wytrzymałych i wolnych od błędów tabletów dostępnych na rynku, ale jak każdy komputer może mieć problemy.

01 z 02

Rozwiązywanie problemów z iPadem zamrożonym podczas konfiguracji, aktualizacji lub procesu aktywacji

Po pierwsze: spróbuj twardego ponownego uruchomienia

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że naciśnięcie przycisku usypiania / budzenia u góry iPada nie wyłączy urządzenia, co jest ważnym pierwszym krokiem w rozwiązywaniu problemów.

  • Najpierw naciśnij przycisk usypiania / budzenia i kontynuuj przytrzymywanie przycisku.
  • Jeśli na ekranie pojawi się zapytanie do „Slide to Power Off „, zwolnij przycisk usypiania / budzenia i postępuj zgodnie z przyciskami.
  • Jeśli po kilku sekundach nie widzisz przycisku „Przesunięcie do wyłączenia zasilania „, po prostu kontynuuj trzymanie przycisku w dół.
  • Po wyłączeniu iPada poczekaj około dziesięciu sekund, a następnie przytrzymaj przycisk Wake., A iPad ponownie się włączy.

Mamy nadzieję, że po prostu ponowne uruchomienie urządzenia naprawi problem.

Dalej: Spróbuj zresetować urządzenie przez iTunes

02 z 02

Resetowanie urządzenia za pośrednictwem iTunes

Chociaż nie polecam ponownego uruchamiania iPada długim ujęciem, problem z iPadem, który nie przechodzi poza „Hello ” lub ekranem konfiguracji, często wymaga zresetowania urządzenia do ustawienia „ustawienia fabrycznego „.

Jeśli masz włączony Find My iPad: Możesz spróbować zdalnie przywrócić urządzenie poprzez icloud.com.

Jeśli masz wyłączony Find My iPad: Wykonaj poniższe instrukcje, aby przywrócić urządzenie za pomocą iTunes.

  • Najpierw upewnij się, że komputer jest włączony, a iTunes jest otwarty.
  • Podłącz iPada do komputera za pomocą złącza Lightning dostarczonego z iPadem.
  • Zwykle iTunes rozpozna Twój iPad.
  • Naciśnij przycisk usypiania / budzenia u góry iPada i przycisk Strona główna tuż pod ekranem iPada, jeśli komputer nie rozpoznaje iPada.

Po przywróceniu iPada możesz ustawić go normalnie tak samo, jak podczas pierwszego otrzymania iPada.

Podstawowe kroki rozwiązywania problemów z iPadem

Ostatnia: Spróbuj wrzucić iPada do trybu odzyskiwania

Jeśli nadal masz problemy z iPadem, możesz spróbować wrzucić iPada do trybu odzyskiwania.

Jak zostać szefem twojego iPada

Previous Post

Jak korzystać z Dock na iOS 11

Next Post

Najczęściej zadawane pytania na temat iPadów: Czy mój iPad może korzystać z połączenia danych mojego iPhone’a?

appleismy

appleismy

Oferujemy szereg poradników i wskazówek mających na celu lepsze zrozumienie najnowszych produktów Apple, takich jak iPhone, iPad, MacBook i inne. Zapewniamy instrukcje krok po kroku, a także pomocne recenzje, abyś mógł w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia.

Related Posts

Czy mój iPad może otrzymać iPadOS 15?
iPad "Jak"

Czy mój iPad może otrzymać iPadOS 15?

1 października 2021
Jak dodać widżety do ekranu głównego iPada
iPad "Jak"

Jak dodać widżety do ekranu głównego iPada

12 września 2021
Jak wyłączyć iPada
iPad "Jak"

Jak wyłączyć iPada

23 października 2020
Jak pobrać nowe tapety na iPada Air
iPad "Jak"

Jak pobrać nowe tapety na iPada Air

24 września 2020
Jak zdobyć Flasha na iPhone’a i iPada
iPad "Jak"

Jak zdobyć Flasha na iPhone’a i iPada

18 kwietnia 2020
Jak przenieść zdjęcia na iPada
iPad "Jak"

Jak przenieść zdjęcia na iPada

23 stycznia 2020
Next Post
Najczęściej zadawane pytania na temat iPadów: Czy mój iPad może korzystać z połączenia danych mojego iPhone’a?

Najczęściej zadawane pytania na temat iPadów: Czy mój iPad może korzystać z połączenia danych mojego iPhone'a?

Jak oglądać telewizję kablową i telewizyjną na iPhonie / iPadzie

Jak oglądać telewizję kablową i telewizyjną na iPhonie / iPadzie

Microsoft przenosi aplikację Outlook e-mail do zegarka Apple Watch

Problemy z siecią bezprzewodową w urządzeniach Apple iOS

Categories

  • Akcesoria Jak? (FAQ)
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Apple "Jak"
  • Apple „Jak”
  • Apple TV Jak? (FAQ)
  • Apple Watch Jak? (FAQ)
  • Audio Jak? (FAQ)
  • Bez kategorii
  • E-mail i wiadomości
  • Internet i sieć
  • iOS Apps "Jak"
  • iPad "Jak"
  • iPhone "Jak"
  • iPhone X
  • Jak? (FAQ)
  • Kino domowe
  • Mac "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Przeglądarki
  • Recenzje produktu
  • Security Jak? (FAQ)
  • Software
  • Software Jak? (FAQ)
  • Urządzenia do noszenia
  • Web Design & Dev
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2023 JakMac

No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”

© 2023 JakMac