Jak naprawić iPada zablokowanego w „Hello ” lub „Slide to Upgrade „

0
480

IPad jest ogólnie jednym z najbardziej wytrzymałych i wolnych od błędów tabletów dostępnych na rynku, ale jak każdy komputer może mieć problemy.

01 z 02

Rozwiązywanie problemów z iPadem zamrożonym podczas konfiguracji, aktualizacji lub procesu aktywacji

Po pierwsze: spróbuj twardego ponownego uruchomienia

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że naciśnięcie przycisku usypiania / budzenia u góry iPada nie wyłączy urządzenia, co jest ważnym pierwszym krokiem w rozwiązywaniu problemów.

  • Najpierw naciśnij przycisk usypiania / budzenia i kontynuuj przytrzymywanie przycisku.
  • Jeśli na ekranie pojawi się zapytanie do „Slide to Power Off „, zwolnij przycisk usypiania / budzenia i postępuj zgodnie z przyciskami.
  • Jeśli po kilku sekundach nie widzisz przycisku „Przesunięcie do wyłączenia zasilania „, po prostu kontynuuj trzymanie przycisku w dół.
  • Po wyłączeniu iPada poczekaj około dziesięciu sekund, a następnie przytrzymaj przycisk Wake., A iPad ponownie się włączy.

Mamy nadzieję, że po prostu ponowne uruchomienie urządzenia naprawi problem.

Dalej: Spróbuj zresetować urządzenie przez iTunes

02 z 02

Resetowanie urządzenia za pośrednictwem iTunes

Chociaż nie polecam ponownego uruchamiania iPada długim ujęciem, problem z iPadem, który nie przechodzi poza „Hello ” lub ekranem konfiguracji, często wymaga zresetowania urządzenia do ustawienia „ustawienia fabrycznego „.

Jeśli masz włączony Find My iPad: Możesz spróbować zdalnie przywrócić urządzenie poprzez icloud.com.

Jeśli masz wyłączony Find My iPad: Wykonaj poniższe instrukcje, aby przywrócić urządzenie za pomocą iTunes.

  • Najpierw upewnij się, że komputer jest włączony, a iTunes jest otwarty.
  • Podłącz iPada do komputera za pomocą złącza Lightning dostarczonego z iPadem.
  • Zwykle iTunes rozpozna Twój iPad.
  • Naciśnij przycisk usypiania / budzenia u góry iPada i przycisk Strona główna tuż pod ekranem iPada, jeśli komputer nie rozpoznaje iPada.

Po przywróceniu iPada możesz ustawić go normalnie tak samo, jak podczas pierwszego otrzymania iPada.

Podstawowe kroki rozwiązywania problemów z iPadem

Ostatnia: Spróbuj wrzucić iPada do trybu odzyskiwania

Jeśli nadal masz problemy z iPadem, możesz spróbować wrzucić iPada do trybu odzyskiwania.

Jak zostać szefem twojego iPada