Czasami aplikacje na iPhone’a i iPada nie działają tak, jak powinny (lub w jaki sposób były reklamowane);
W tym artykule wyjaśnimy, jak starać się o zwrot pieniędzy w sklepie App Store oraz zasady regulujące tę procedurę.
Aplikacje, które znikają z karty Zakupione
Fani gier EA, takich jak Bejeweled 2, Dead Space i Need for Speed Shift, dostali nieprzyjemną niespodziankę w 2015 roku, gdy zniknęli ze sklepu App Store.
Wcześniej programiści mogli z dowolnego powodu całkowicie usunąć swoją aplikację ze sklepu App Store, nadal udostępniając ją wszystkim, którzy już ją kupili – na karcie Zakupione w aplikacji App Store na swoim iPhonie lub iPadzie.
Programista Tweetbot 4, Paul Haddad, miał ten problem, gdy wydał Tweetbot 4 wkrótce po premierze systemu iOS 9. Aby uniknąć nieporozumień, Haddad postanowił usunąć Tweetbot 3 ze sklepu App Store.
Po krótkich poszukiwaniach Haddad zdał sobie sprawę, że istnieje sposób obejścia tej śmiesznej nowej zasady.
Ale co, jeśli programista nie chce robić tego, co zrobił Haddad?
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy od Apple?
Tak, prawie na pewno.
Nie jesteśmy pewni, jak Apple będzie uważać, że regularnie odbiera zakupy od jednego użytkownika, więc najlepiej jest go zapisać w przypadku drogiej aplikacji, która nie działa na Twoim urządzeniu, a nie w 99p.
Osoby spoza Wielkiej Brytanii i UE (oraz osoby, które korzystały z aplikacji dłużej niż 14 dni) nadal mogą otrzymać zwrot pieniędzy od firmy Apple, ale stają się trudniejsze.
Warto zauważyć, że firma Apple dokonała w przeszłości zwrotu zakupów dokonanych w aplikacji przypadkowo (dzieci bawiące się iPadem rodzica itp.), Chociaż firma robi to tylko raz na jednego klienta, więc ponownie używaj go oszczędnie
A więc: jak uzyskać zwrot pieniędzy ze sklepu App Store lub iTunes?
Uzyskaj zwrot za pośrednictwem iTunes
1) Otwórz iTunes na komputerze Mac lub PC.
2) Uzyskaj dostęp do informacji o swoim koncie.
3) Uzyskaj dostęp do historii zakupów.
4) Sfinalizuj zwrot pieniędzy.
Uzyskaj zwrot pieniędzy za pośrednictwem Internetu
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie chcesz używać iTunes na komputerze PC lub Mac, możesz poprosić o zwrot pieniędzy za pomocą przeglądarki internetowej.
1) Przejdź do strony z raportami błędów firmy Apple.
2) Znajdź zakup, który chcesz zwrócić.
3) Złóż wniosek o zwrot pieniędzy.
Uzyskaj zwrot pieniędzy za pośrednictwem iPhone’a lub iPada
Niestety, Apple nie zbudował żadnych linków do zgłaszania problemów w App Store lub aplikacjach iTunes na iOS, więc jeśli utknąłeś przy użyciu iPhone’a lub iPada, należy postępować nieco inaczej.
1) Uruchom aplikację Mail.
2) Zgłoś problem.
3) Wykonaj powyższe kroki.