Porady, Testy, Opinie o produktach firmy Apple - JakMac
No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”
No Result
View All Result
JakMak
No Result
View All Result
Home Jak? (FAQ) iPhone "Jak"

Sposoby rozwiązania problemów z aplikacją iPhone Remote

appleismy by appleismy
4 marca 2018
in iPhone "Jak"
Reading Time: 3 mins read
0
0
SHARES
0
VIEWS
Udostenij na FacebookUdostenij na Twitter

Podłączenie iPhone’a lub iPoda touch do komputera lub Apple TV lub biblioteki iTunes za pomocą aplikacji Remote jest zazwyczaj dość łatwe.

Upewnij się, że masz najnowsze oprogramowanie

Nowe wersje oprogramowania wprowadzają nowe funkcje i naprawiają błędy, ale czasami powodują też problemy, takie jak niezgodność ze starszym sprzętem lub oprogramowaniem.

Jeśli masz problemy z uruchomieniem Remote, pierwszym, najprostszym krokiem do jego naprawy jest zapewnienie, że wszystkie urządzenia i programy, z których korzystasz, są aktualne.

Należy się upewnić, że najnowszy system operacyjny iPhone’a i wersja Remote są najnowszymi wersjami, a także najnowsze wersje Apple TV OS i iTunes, w zależności od tego, z której funkcji korzystasz.

  • Bezprzewodowa aktualizacja systemu operacyjnego iPhone’a
  • Trzy sposoby na aktualizowanie aplikacji na iPhone’a
  • Jak zaktualizować oprogramowanie Apple TV
  • Jak zaktualizować iTunes do najnowszej wersji

Użyj tej samej sieci Wi-Fi

Jeśli masz odpowiednie oprogramowanie, ale nadal nie ma połączenia, upewnij się, że Twój iPhone i biblioteka Apple TV lub iTunes, którą próbujesz kontrolować, znajdują się w tej samej sieci Wi-Fi.

  • W iPhonie przejdź do Ustawienia ->Wi-Fi, aby sprawdzić, do której sieci się włączysz iw razie potrzeby wybierz nową
  • Na komputerze Mac kliknij ikonę Wi-Fi w prawym górnym rogu i zrób to samo
  • W Apple TV wybierz Ustawienia ->Ogólne ->Sieć ->Wi-Fi i wybierz właściwą sieć.

Zrestartuj router

Jeśli masz odpowiednie oprogramowanie i jesteś w tej samej sieci, ale wciąż nie ma połączenia, problem może być bardzo łatwy do naprawienia.

Problemy te często są naprawiane przez ponowne uruchomienie routera.

Włącz udostępnianie domowe

Zdalny opiera się na technologii Apple o nazwie Home Sharing, aby komunikować się z urządzeniami, którymi steruje.

  • Jeśli iPhone nie jest włączony na urządzeniu iPhone, po prostu otwórz aplikację Remote, a zostaniesz poproszony o jej skonfigurowanie.
  • Na komputerze Mac wykonaj poniższe instrukcje, aby skonfigurować Home Sharing w iTunes
  • W Apple TV przejdź do Ustawienia ->Ogólne ->Komputery i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Ponownie skonfiguruj zdalne sterowanie

Jeśli nadal nie masz szczęścia, możesz spróbować skonfigurować Remote od podstaw.

  1. Usuń Remote z iPhone’a
  2. Ponownie pobierz Remote
  3. Stuknij, aby uruchomić aplikację
  4. Włącz funkcję Home Sharing i zaloguj się na to samo konto, co na Macu lub Apple TV
  5. Sparuj zdalnie z urządzeniami (może to obejmować wprowadzenie 4-cyfrowego kodu PIN).

Po wykonaniu tej czynności powinieneś móc używać Remote.

Uaktualnij AirPort lub Time Capsule

Jeśli nawet to nie działa, problem może nie dotyczyć w ogóle Remote.

Zamiast tego problem może dotyczyć sprzętu sieci bezprzewodowej.

Instrukcje dotyczące aktualizacji oprogramowania AirPort i Time Capsule

Zrekonfiguruj swoją zaporę

Jest to najtrudniejsza miara rozwiązywania problemów, ale jeśli nic innego nie działa, mam nadzieję, że tak będzie.

W rezultacie może czasem uniemożliwić iPhone’owi podłączenie się do komputera Mac.

Jeśli wykonałeś wszystkie kroki związane z podłączeniem Remote do komputera, ale Remote mówi, że nie może znaleźć twojej biblioteki, otwórz swój program firewall (w systemie Windows jest ich dziesiątki, na Macu przejdź do Preferencje systemowe ->Bezpieczeństwo ->Zapora).

W zaporze sieciowej utwórz nową regułę, która wyraźnie zezwoli na połączenia przychodzące do iTunes.

Jeśli żaden z tych środków nie zadziała, możesz mieć bardziej złożony problem lub awarię sprzętu.

Previous Post

Jak skonfigurować iPada do pierwszego użycia

Next Post

Jak skonfigurować i używać tetheringu IPhone

appleismy

appleismy

Oferujemy szereg poradników i wskazówek mających na celu lepsze zrozumienie najnowszych produktów Apple, takich jak iPhone, iPad, MacBook i inne. Zapewniamy instrukcje krok po kroku, a także pomocne recenzje, abyś mógł w pełni wykorzystać możliwości swojego urządzenia.

Related Posts

Jak ukryć identyfikator dzwoniącego na iPhone?
iPhone "Jak"

Jak ukryć identyfikator dzwoniącego na telefonie iPhone

23 sierpnia 2023
Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer telefonu
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer telefonu

22 sierpnia 2023
zablokowany na whatsapp
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić czy jestem zablokowany na WhatsApp

21 sierpnia 2023
Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer na iPhone
iPhone "Jak"

Jak sprawdzić, czy ktoś zablokował Twój numer na iPhone

22 sierpnia 2023
Jak usunąć historię połączeń na telefonie iPhone
iPhone "Jak"

Jak usunąć historię połączeń na telefonie iPhone

20 sierpnia 2023
iPhone "Jak"

Jak zrobić zrzut ekranu na iPhone w szybszy sposób

20 sierpnia 2023
Next Post
Jak skonfigurować i używać tetheringu IPhone

Jak skonfigurować i używać tetheringu IPhone

Tworzenie kopii zapasowych danych za pomocą Time Machine

Tworzenie kopii zapasowych danych za pomocą Time Machine

Utwórz foldery do pliku i uporządkuj je w aplikacji iPhone Mail

Utwórz foldery do pliku i uporządkuj je w aplikacji iPhone Mail

Jak usunąć folder w iPhone Mail

Jak usunąć folder w iPhone Mail

Categories

  • Akcesoria Jak? (FAQ)
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Aplikacje na iOS „Jak”
  • Apple "Jak"
  • Apple „Jak”
  • Apple TV Jak? (FAQ)
  • Apple Watch Jak? (FAQ)
  • Audio Jak? (FAQ)
  • Bez kategorii
  • E-mail i wiadomości
  • Internet i sieć
  • iOS Apps "Jak"
  • iPad "Jak"
  • iPhone "Jak"
  • iPhone X
  • Jak? (FAQ)
  • Kino domowe
  • Mac "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Mac Software "Jak"
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Oprogramowanie Mac „Jak”
  • Przeglądarki
  • Recenzje produktu
  • Security Jak? (FAQ)
  • Software
  • Software Jak? (FAQ)
  • Urządzenia do noszenia
  • Web Design & Dev
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2023 JakMac

No Result
View All Result
  • iPhone „Jak”
  • iPad „Jak”
  • Mac „Jak”
  • Apple „Jak”
  • iOS Apps „Jak”
  • Mac Software „Jak”

© 2023 JakMac