Zapisywanie załączników z wielu wiadomości e-mail w Poczcie systemu OS X.

0
638

Robisz to trochę każdego dnia i tygodnia;

Niezależnie od tego, czy chcesz zaoszczędzić czas, uciekając z przełącznika kontekstowego czy po prostu masz przed sobą długą listę e-maili, których załączone pliki chcesz zapisać na dysku, może pomóc Poczta systemu OS X.

Za pomocą jednego polecenia w menu można uzyskać wszystkie pożądane załączniki ze wszystkich żądanych wiadomości e-mail jako kopie do wybranego folderu.

Zapisz wszystkie załączniki z wielu wiadomości e-mail Szybkie w Poczcie systemu OS X.

Aby zapisać na dysku kopię wszystkich plików dołączonych do więcej niż jednej wiadomości w Poczcie systemu OS X:

  • Otwórz folder zawierający wiadomości lub wyszukaj je.
  • Upewnij się, że wszystkie wiadomości e-mail, których załączone pliki chcesz zapisać, są wyróżnione w folderze lub wynikach wyszukiwania.
    • Jeśli poczta OS X jest skonfigurowana tak, aby nie przechowywać lokalnych kopii wiadomości e-mail, a niektóre e-maile nie wyświetlały ikony załącznika, otwórz je najpierw, aby się upewnić, że załączone pliki są rozpoznawane i zapisywane.
  • Wybierz Plik |
  • Znajdź i zaznacz lub otwórz folder, w którym chcesz zapisać pliki.
  • Kliknij Zapisz.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak podłączyć monitor zewnętrzny do komputera Mac

Usuń załączniki e-mail z wiadomości w Poczcie systemu OS X.

Aby usunąć wszystkie załączone pliki z wiadomości e-mail w Poczcie systemu OS X:

  • Otwórz wiadomość e-mail w okienku odczytu lub w osobnym oknie.
    • Możesz także podświetlić wiele wiadomości na liście e-mail i usunąć zbiorczo wszystkie załączniki.
  • Zapisz wszystkie załączniki, które chcesz zachować.
    • Poczta OS X usunie je z wiadomości bez ostrzeżenia w następnym kroku.
  • Wybierz Wiadomość |

Poczta OS X usunie pliki z wiadomości e-mail;