IPad to świetne urządzenie, ale od czasu do czasu wszyscy mamy problemy.
Masz problem z aplikacją?
Czy wiesz, że iPad utrzymuje aplikacje nawet po ich zamknięciu?
Niestety może to prowadzić do pewnych problemów.
Możesz zamknąć aplikację, naciskając przycisk home dwa razy pod rząd.
W razie wątpliwości uruchom ponownie iPada …
Najstarszą wskazówką dotyczącą rozwiązywania problemów w tej książce jest po prostu ponowne uruchomienie urządzenia.
Jeśli masz problem z aplikacją i zamknięcie go nie rozwiązało problemu lub masz inny problem, spróbuj ponownie uruchomić iPada.
Spowoduje to wyczyszczenie dostępnej pamięci używanej przez aplikacje i ponowne uruchomienie iPada, co powinno pomóc w rozwiązaniu każdego problemu.
Możesz ponownie uruchomić iPada, przytrzymując przycisk usypiania / budzenia na górnej krawędzi iPada.
Po wyłączeniu zasilania po prostu naciśnij przycisk usypiania / budzenia, aby ponownie włączyć iPada.
Czy aplikacja stale się blokuje?
Nie ma lekarstwa na aplikację, która źle działa w oparciu o błędy w programowaniu, ale czasami niewłaściwie działająca aplikacja po prostu uległa uszkodzeniu.
Po pobraniu aplikacji ze sklepu z aplikacjami możesz zawsze pobrać ją ponownie za darmo.
Oznacza to, że możesz bezpiecznie usunąć aplikację i pobrać ją ponownie ze sklepu z aplikacjami.
Pamiętaj: jeśli aplikacja, o której mowa, faktycznie przechowuje dane, dane te zostaną usunięte.
Problem z połączeniem?
Czy wiesz, że większość problemów z uzyskaniem połączenia z Internetem można rozwiązać, po prostu zbliżając się do routera lub po prostu restartując iPada?
Router uruchamia bezprzewodową sieć domową.
Spowoduje to wyjście routera i ponowne połączenie z Internetem, co może rozwiązać problem z iPadem.
Pamiętaj, że jeśli zrestartujesz router, wszyscy domownicy utracą połączenie z Internetem, nawet jeśli nie będą korzystali z połączenia bezprzewodowego.
Jak naprawić określone problemy z iPadem:
Czasami podstawowe rozwiązywanie problemów nie wystarczy, aby rozwiązać problem.
- Mój iPad jest zamrożony
- Mój iPad nie działa
- Mój iPad jest wyłączony
- Mój iPad nie będzie się obracał
- Mój iPad jest powiększony
- Mój iPad nie łączy się z iTunes
- Mój iPad utknął w logo Apple
- Mój iPad Keeps pyta o moje hasło iCloud
- Mój iPad Keeps pyta o hasło do mojego Apple ID
- Mój iPad jest pisanie na swój własny i Zachowanie Erratically
Czy Twoje problemy trwają nawet po kilku ponownych uruchomieniach?
Jeśli wielokrotnie ponownie uruchamiałeś iPada, usunąłeś problematyczne aplikacje i nadal masz problemy ze swoim iPadem, jest jeden drastyczny środek, który może naprawić prawie wszystko, z wyjątkiem rzeczywistych problemów ze sprzętem: resetowanie iPada do domyślnych ustawień fabrycznych
- Pierwszą rzeczą, którą zechcesz zrobić, jest wykonanie kopii zapasowej iPada.
- Następnie możesz zresetować iPada, wybierając Ogólne w menu po lewej stronie ustawień iPada i dotykając Resetuj na końcu Ustawień ogólnych.
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Apple:
Przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną Apple możesz sprawdzić, czy Twój iPad nadal jest objęty gwarancją.
Przeczytaj: Jakie jest prawo do naprawy?