Podstawowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z iPadem – Napraw problem sam

0
394

IPad to świetne urządzenie, ale od czasu do czasu wszyscy mamy problemy.

Masz problem z aplikacją?

Czy wiesz, że iPad utrzymuje aplikacje nawet po ich zamknięciu?

Niestety może to prowadzić do pewnych problemów.

Możesz zamknąć aplikację, naciskając przycisk home dwa razy pod rząd.

W razie wątpliwości uruchom ponownie iPada …

Najstarszą wskazówką dotyczącą rozwiązywania problemów w tej książce jest po prostu ponowne uruchomienie urządzenia.

Jeśli masz problem z aplikacją i zamknięcie go nie rozwiązało problemu lub masz inny problem, spróbuj ponownie uruchomić iPada.

Spowoduje to wyczyszczenie dostępnej pamięci używanej przez aplikacje i ponowne uruchomienie iPada, co powinno pomóc w rozwiązaniu każdego problemu.

Możesz ponownie uruchomić iPada, przytrzymując przycisk usypiania / budzenia na górnej krawędzi iPada.

Po wyłączeniu zasilania po prostu naciśnij przycisk usypiania / budzenia, aby ponownie włączyć iPada.

Czy aplikacja stale się blokuje?

Nie ma lekarstwa na aplikację, która źle działa w oparciu o błędy w programowaniu, ale czasami niewłaściwie działająca aplikacja po prostu uległa uszkodzeniu.

Po pobraniu aplikacji ze sklepu z aplikacjami możesz zawsze pobrać ją ponownie za darmo.

Oznacza to, że możesz bezpiecznie usunąć aplikację i pobrać ją ponownie ze sklepu z aplikacjami.

Pamiętaj: jeśli aplikacja, o której mowa, faktycznie przechowuje dane, dane te zostaną usunięte.

Problem z połączeniem?

Czy wiesz, że większość problemów z uzyskaniem połączenia z Internetem można rozwiązać, po prostu zbliżając się do routera lub po prostu restartując iPada?

Router uruchamia bezprzewodową sieć domową.

Spowoduje to wyjście routera i ponowne połączenie z Internetem, co może rozwiązać problem z iPadem.

Pamiętaj, że jeśli zrestartujesz router, wszyscy domownicy utracą połączenie z Internetem, nawet jeśli nie będą korzystali z połączenia bezprzewodowego.

Jak naprawić określone problemy z iPadem:

Czasami podstawowe rozwiązywanie problemów nie wystarczy, aby rozwiązać problem.

  • Mój iPad jest zamrożony
  • Mój iPad nie działa
  • Mój iPad jest wyłączony
  • Mój iPad nie będzie się obracał
  • Mój iPad jest powiększony
  • Mój iPad nie łączy się z iTunes
  • Mój iPad utknął w logo Apple
  • Mój iPad Keeps pyta o moje hasło iCloud
  • Mój iPad Keeps pyta o hasło do mojego Apple ID
  • Mój iPad jest pisanie na swój własny i Zachowanie Erratically

Czy Twoje problemy trwają nawet po kilku ponownych uruchomieniach?

Jeśli wielokrotnie ponownie uruchamiałeś iPada, usunąłeś problematyczne aplikacje i nadal masz problemy ze swoim iPadem, jest jeden drastyczny środek, który może naprawić prawie wszystko, z wyjątkiem rzeczywistych problemów ze sprzętem: resetowanie iPada do domyślnych ustawień fabrycznych

  1. Pierwszą rzeczą, którą zechcesz zrobić, jest wykonanie kopii zapasowej iPada.
  1. Następnie możesz zresetować iPada, wybierając Ogólne w menu po lewej stronie ustawień iPada i dotykając Resetuj na końcu Ustawień ogólnych.

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Apple:

Przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną Apple możesz sprawdzić, czy Twój iPad nadal jest objęty gwarancją.

Przeczytaj: Jakie jest prawo do naprawy?