Usuń spam ze skrzynki odbiorczej i naucz filtr spamu usług poczty e-mail w iOS Mail.
Jeśli serwer identyfikuje spam, a co nie, jeśli nie?
Wśród wspaniałych rzeczy, które przychodzą, zwykle z kontem pocztowym IMAP (lub przez Internet) jest filtrowanie spamu bezpośrednio na serwerze.
Poczta iOS oferuje oczywiście oczywiście przeniesienie poczty do dowolnego folderu – nawet hurtowego.
Oferuje również element menu, który może być łatwiejszy i pewniejszy, gdy lista folderów jest długa.
Oznacz jako spam pocztę (przenieś do folderu „śmieci „) w iOS Mail
Aby przenieść wiadomość do folderu IMAP 's „Junk „:
- Przy otwartym komunikacie:
- Naciśnij przycisk flagi.
- Z menu wybierz Przenieś do śmieci.
- Na liście wiadomości:
- Przesuwaj palcem po wiadomości od prawej do lewej (na tyle, by odsłonić menu Więcej).
- Naciśnij Więcej.
- W iOS Mail 8+:
- Wybierz Zaznacz … z pokazanego menu.
- Teraz wybierz Przenieś do śmieci.
- W iOS Mail 7:
- Wybierz Przenieś do śmieci z menu, które się pojawiło.
Oznacz jako spam pocztą masową pocztą iOS
Aby przenieść więcej niż jedną wiadomość do folderu „Wiadomości-śmieci ” za jednym razem w poczcie systemu iOS:
- Stuknij Edytuj na liście wiadomości lub w wynikach wyszukiwania.
- Teraz stuknij wszystkie wiadomości, które chcesz oznaczyć jako spam (tzn. Przejdź do folderu wiadomości-śmieci), aby – i tylko one – zostały zaznaczone.
- Dotknij opcji Zaznacz ([liczba wiadomości]) lub Zaznacz.
- Wybierz Przenieś do śmieci z menu, które się pojawiło.
Co się stanie, jeśli klikę przycisk „Przenieś do śmieci „?
Zauważ, że poczta iOS przenosi pocztę do folderu „Śmieci „, chyba że wie o folderze spamu konta (podobnie jak w przypadku poczty iCloud, Gmaila, poczty Outlook, poczty Yahoo!, AOL i innych).
Jeśli folder „Śmieci ” nie istnieje na koncie IMAP, poczta systemu iOS utworzy go.
Czy oznaczanie wiadomości jako spamu Czy filtr spamu w poczcie systemu iOS?
Co dalej wpływa na przenoszenie wiadomości ze skrzynki odbiorczej – lub dowolnego innego folderu – do folderu „Wiadomości-śmieci ” lub „Spam ” zależy od tego, jak usługa e-mailowa interpretuje tę akcję.
Najczęściej używane usługi pocztowe – w tym poczta iCloud, Gmail, poczta Outlook, Yahoo!
Czy poczta iOS zawiera filtr antyspamowy?
Poczta systemu iOS nie jest wyposażona w filtrowanie spamu.
Jeśli uzyskujesz dostęp do konta e-mail za pośrednictwem protokołu POP i znajdujesz wiele wiadomości-śmieci w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź, czy możesz
- przełącz się na dostęp IMAP do konta (i użyj powyższej metody do oznaczania wiadomości jako śmieci) lub
- włącz filtrowanie spamu dla POP na serwerze (w takim przypadku nie można łatwo oznaczyć jako spam i może być konieczne przesłanie wiadomości na specjalny adres).
(Zaktualizowano w maju 2016 r., Przetestowano na iOS Mail 7 i iOS Mail 9)