Oznacz jako spam pocztę (folder „śmieci „) w iOS Mail

0
1581

Usuń spam ze skrzynki odbiorczej i naucz filtr spamu usług poczty e-mail w iOS Mail.

Jeśli serwer identyfikuje spam, a co nie, jeśli nie?

Wśród wspaniałych rzeczy, które przychodzą, zwykle z kontem pocztowym IMAP (lub przez Internet) jest filtrowanie spamu bezpośrednio na serwerze.

Poczta iOS oferuje oczywiście oczywiście przeniesienie poczty do dowolnego folderu – nawet hurtowego.

Oferuje również element menu, który może być łatwiejszy i pewniejszy, gdy lista folderów jest długa.

Oznacz jako spam pocztę (przenieś do folderu „śmieci „) w iOS Mail

Aby przenieść wiadomość do folderu IMAP 's „Junk „:

  • Przy otwartym komunikacie:
    1. Naciśnij przycisk flagi.
    2. Z menu wybierz Przenieś do śmieci.
  • Na liście wiadomości:
    1. Przesuwaj palcem po wiadomości od prawej do lewej (na tyle, by odsłonić menu Więcej).
    2. Naciśnij Więcej.
    3. W iOS Mail 8+:
      1. Wybierz Zaznacz … z pokazanego menu.
      2. Teraz wybierz Przenieś do śmieci.
    4. W iOS Mail 7:
      1. Wybierz Przenieś do śmieci z menu, które się pojawiło.

Oznacz jako spam pocztą masową pocztą iOS

Aby przenieść więcej niż jedną wiadomość do folderu „Wiadomości-śmieci ” za jednym razem w poczcie systemu iOS:

  1. Stuknij Edytuj na liście wiadomości lub w wynikach wyszukiwania.
  2. Teraz stuknij wszystkie wiadomości, które chcesz oznaczyć jako spam (tzn. Przejdź do folderu wiadomości-śmieci), aby – i tylko one – zostały zaznaczone.
  3. Dotknij opcji Zaznacz ([liczba wiadomości]) lub Zaznacz.
  4. Wybierz Przenieś do śmieci z menu, które się pojawiło.

    Co się stanie, jeśli klikę przycisk „Przenieś do śmieci „?

    Zauważ, że poczta iOS przenosi pocztę do folderu „Śmieci „, chyba że wie o folderze spamu konta (podobnie jak w przypadku poczty iCloud, Gmaila, poczty Outlook, poczty Yahoo!, AOL i innych).

    Jeśli folder „Śmieci ” nie istnieje na koncie IMAP, poczta systemu iOS utworzy go.

    Czy oznaczanie wiadomości jako spamu Czy filtr spamu w poczcie systemu iOS?

    Co dalej wpływa na przenoszenie wiadomości ze skrzynki odbiorczej – lub dowolnego innego folderu – do folderu „Wiadomości-śmieci ” lub „Spam ” zależy od tego, jak usługa e-mailowa interpretuje tę akcję.

    Najczęściej używane usługi pocztowe – w tym poczta iCloud, Gmail, poczta Outlook, Yahoo!

    Czy poczta iOS zawiera filtr antyspamowy?

    Poczta systemu iOS nie jest wyposażona w filtrowanie spamu.

    Jeśli uzyskujesz dostęp do konta e-mail za pośrednictwem protokołu POP i znajdujesz wiele wiadomości-śmieci w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź, czy możesz

    • przełącz się na dostęp IMAP do konta (i użyj powyższej metody do oznaczania wiadomości jako śmieci) lub
    • włącz filtrowanie spamu dla POP na serwerze (w takim przypadku nie można łatwo oznaczyć jako spam i może być konieczne przesłanie wiadomości na specjalny adres).

    (Zaktualizowano w maju 2016 r., Przetestowano na iOS Mail 7 i iOS Mail 9)