Jak wstawiać przypisy dolne w programie Word dla komputerów Mac 2011

0
1808

Przypisy są używane do odniesienia tekstu w dokumencie.

Informacje o Footnotes

W przypisie są dwie części – znacznik odwołania do notatki i tekst przypisu.

Oznacza to, że po wstawieniu nowego przypisu program Microsoft Word automatycznie numeruje zaznaczony tekst w dokumencie.

Wstaw przypis

Wstawianie przypisu jest łatwym zadaniem.

  1. Kliknij na końcu słowa, w którym chcesz wstawić przypis.
  2. Kliknij menu Wstaw.
  3. Kliknij Footnotes.
  4. Wpisz przypis w polu Tekst przypisu.
  5. Wykonaj powyższe kroki, aby wstawić więcej przypisów.

Przeczytaj przypis

Nie trzeba przewijać do dołu strony, aby przeczytać przypis.

Usuń przypis

Usunięcie przypisu jest łatwe, o ile pamiętasz, aby usunąć cytat z notatki w dokumencie.

  1. Wybierz cytat z notatki w dokumencie.
  2. Naciśnij klawisz Delete na klawiaturze.

Usuń wszystkie przypisy

Usunięcie wszystkich odniesień do przypisów można wykonać za pomocą kilku kliknięć.

  1. Kliknij Zaawansowane Znajdź i zamień w menu Edycja w opcji Znajdź.
  2. Kliknij kartę Zamień i upewnij się, że pole Zamień jest puste.
  3. W sekcji Znajdź w wyskakującym menu Specjalne kliknij Oznacznik przypisu.
  4. Kliknij Zamień wszystko.

Spróbuj!

Teraz, gdy widzisz, jak proste może być dodawanie przypisów do twojego dokumentu, spróbuj następnym razem, gdy napiszesz dokument badawczy lub długi dokument!