Nie jest to rzadkie zjawisko, przynajmniej nie we mnie, że kupujesz aplikację ze sklepu App Store, tylko po to, by dowiedzieć się, że nie działa ona zgodnie z opisem lub po prostu nie działa.
W przeciwieństwie do Sklepu Google Play, App Store nie udostępnia prostej, or lub łatwo dostępnej opcji ubiegania się o zwrot pieniędzy za zakupioną aplikację.
Używanie iTunes na Mac / PC
Najprostszą metodą zażądania zwrotu pieniędzy za pomocą programu iTunes jest iTunes.
1. Uruchom iTunes na komputerze Mac lub PC i przejdź do konta ->Wyświetl moje konto.
2. Przewiń w dół do sekcji „Zakup” i kliknij „Zobacz wszystko”.
3. Na otwartej stronie przewiń do dołu i kliknij „Zgłoś problem”.
4. Kliknij link „Zgłoś problem” obok aplikacji, za którą chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.
- Spowoduje to przejście do witryny firmy Apple, na której można zgłosić problem i złożyć wniosek o zwrot pieniędzy.
5. Podaj szczegółowe informacje i kliknij przycisk „Wyślij”. Jeśli Apple uzna Twoje zgłoszenie za objęte zwrotem kosztów, otrzymasz od Apple wiadomość e-mail z informacją, że zwrot środków jest realizowany.
Korzystanie z przeglądarki
Proces ubiegania się o zwrot może również zostać zainicjowany z poziomu przeglądarki, bez konieczności uruchamiania iTunes.
1. Uruchom preferowaną przeglądarkę i przejdź do reportaproblem.apple.com
2. Zaloguj się za pomocą swojego identyfikatora Apple ID, a zobaczysz listę wszystkich zakupów.
- Zlokalizuj zakup, który chcesz zwrócić, a następnie kliknij przycisk „Zgłoś problem” obok niego.
3. Podaj szczegółowe informacje, a następnie kliknij przycisk „Wyślij”. Jeśli Twój problem zostanie uznany za kwalifikujący się do zwrotu pieniędzy przez firmę Apple, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że zwrot środków jest realizowany.
Uwaga: Możesz skontaktować się z działem wsparcia Apple, prosząc Cię o powód zwrotu.
Zwróć środki za przypadkowe zakupy
Właśnie to, dlaczego Apple sprawiło, że trudno jest uzyskać zwrot za aplikację kupioną w sklepie App Store, jest dla mnie zagadką.
Następnym razem, gdy kupisz aplikację, okaże się, że nie robi ona nic, co obiecała, lub że nie działa z twoim urządzeniem, nawet jeśli wspomniano o tym, że tak się stanie, ale nie