Kiedy kupujesz fizyczny przedmiot – książkę, sukienkę, DVD – którego nie chcesz, możesz go zwrócić i odzyskać pieniądze (zakładając, że go nie rozpakowałeś, nie otrzymałeś paragonu itp.).
Lub przynajmniej możesz poprosić o jeden.
Jeśli kupiłeś coś, co już posiadasz, to nie działa lub nie chcesz go kupić, masz dobry powód, by otrzymać zwrot pieniędzy.
- Przejdź do iTunes Store za pośrednictwem programu iTunes na swoim komputerze
- W lewym górnym rogu znajduje się przycisk z identyfikatorem Apple ID.
- Zaloguj się do swojego Apple ID.
Przejdź do następnego kroku.
01 z 03
Otrzymywanie zwrotu pieniędzy w iTunes
Po zalogowaniu się na swoje konto iTunes zostaniesz przeniesiony do ekranu przeglądu z różnymi rodzajami informacji o swoim koncie.
W tej sekcji kliknij link Zobacz wszystkie.
Kliknięcie tego linku powoduje wyświetlenie ekranu z najnowszymi szczegółami zakupu oraz dziewięć dodatkowych ostatnich zakupów poniżej (pokazanych na powyższym zrzucie ekranu).
Znajdź zamówienie zawierające produkt, o który chcesz poprosić o zwrot pieniędzy.
02 z 03
Zgłoś problem z zakupem
Klikając ikonę strzałki w ostatnim kroku, załadowałeś szczegółową listę wszystkich przedmiotów zakupionych w tej kolejności.
Znajdź link do produktu, na który chcesz poprosić o zwrot pieniędzy, i kliknij go.
03 z 03
Opisz problem i zażądaj zwrotu pieniędzy za iTunes
Twoja domyślna przeglądarka internetowa otwiera się i ładuje stronę Zgłoś problem na stronie firmy Apple.
Wiele z tych opcji może być dobrym powodem do zwrotu pieniędzy, w tym:
- Nie autoryzowałem tego zakupu
- Nie chciałeś kupić tego przedmiotu
- Chodzi o zakup innego przedmiotu
- Przedmiot jest odtwarzany, ale wygląda źle
Wybierz opcję najlepiej opisującą, dlaczego chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.
Pamiętaj jednak, że im bardziej zażądasz zwrotu pieniędzy, tym mniej prawdopodobne, że będziesz je otrzymywać.