Jak uzyskać zwrot pieniędzy z iTunes

0
883

Kiedy kupujesz fizyczny przedmiot – książkę, sukienkę, DVD – którego nie chcesz, możesz go zwrócić i odzyskać pieniądze (zakładając, że go nie rozpakowałeś, nie otrzymałeś paragonu itp.).

Lub przynajmniej możesz poprosić o jeden.

Jeśli kupiłeś coś, co już posiadasz, to nie działa lub nie chcesz go kupić, masz dobry powód, by otrzymać zwrot pieniędzy.

  1. Przejdź do iTunes Store za pośrednictwem programu iTunes na swoim komputerze
  2. W lewym górnym rogu znajduje się przycisk z identyfikatorem Apple ID.
  3. Zaloguj się do swojego Apple ID.

Przejdź do następnego kroku.

01 z 03

Otrzymywanie zwrotu pieniędzy w iTunes

Po zalogowaniu się na swoje konto iTunes zostaniesz przeniesiony do ekranu przeglądu z różnymi rodzajami informacji o swoim koncie.

W tej sekcji kliknij link Zobacz wszystkie.

Kliknięcie tego linku powoduje wyświetlenie ekranu z najnowszymi szczegółami zakupu oraz dziewięć dodatkowych ostatnich zakupów poniżej (pokazanych na powyższym zrzucie ekranu).

Znajdź zamówienie zawierające produkt, o który chcesz poprosić o zwrot pieniędzy.

02 z 03

Zgłoś problem z zakupem

Klikając ikonę strzałki w ostatnim kroku, załadowałeś szczegółową listę wszystkich przedmiotów zakupionych w tej kolejności.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak zatrzymać powiadomienia na iPhonie, iPadzie i Macu?

Znajdź link do produktu, na który chcesz poprosić o zwrot pieniędzy, i kliknij go.

03 z 03

Opisz problem i zażądaj zwrotu pieniędzy za iTunes

Twoja domyślna przeglądarka internetowa otwiera się i ładuje stronę Zgłoś problem na stronie firmy Apple.

Wiele z tych opcji może być dobrym powodem do zwrotu pieniędzy, w tym:

  • Nie autoryzowałem tego zakupu
  • Nie chciałeś kupić tego przedmiotu
  • Chodzi o zakup innego przedmiotu
  • Przedmiot jest odtwarzany, ale wygląda źle

Wybierz opcję najlepiej opisującą, dlaczego chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.

Pamiętaj jednak, że im bardziej zażądasz zwrotu pieniędzy, tym mniej prawdopodobne, że będziesz je otrzymywać.