Chociaż aplikacje na iPada i iPhone’a są zwykle dość niedrogie indywidualnie, wkrótce się sumują – szczególnie jeśli kupujesz aplikację lub dwie tygodniowo. Istnieją jednak sposoby na otrzymywanie płatnych aplikacji za darmo, a tutaj pokażemy Ci, jak to zrobić.
Jeśli szukasz świetnej bezpłatnej gry, mamy wiele rekomendacji w naszych najlepszych darmowych grach na iPhone’a i najlepszych darmowych listach gier na iPada.
Dowiedz się, kiedy aplikacje są bezpłatne lub oferowane w App Store
Mając miliony aplikacji w App Store, programiści nieustannie szukają sposobów na zwiększenie widoczności, a jednym z tych sposobów są promocje obniżek cen. Istnieje kilka stron internetowych, które pozwalają dowiedzieć się, jakie płatne aplikacje są obecnie oferowane lub tańsze niż zwykle.
Po zamknięciu naszego ulubionego narzędzia do śledzenia cen aplikacji, AppZapp, w 2018 roku, wielu jego użytkowników przeszło na stronę AppAdvice Apps Gone Free. Chociaż nie zapewnia sposobu konfigurowania niestandardowych wyszukiwań, zawiera listę trzech wcześniej opłaconych aplikacji na co dzień.
App Shopper to kolejne dobre miejsce na znalezienie aplikacji o obniżonej cenie. Jeśli przejdziesz do AppShopper.com, możesz zobaczyć nowości w sklepie iTunes Store na często aktualizowanej liście, a także w pierwszej 200, a przede wszystkim w spadku cen.
Jeśli przejdziesz do karty Co nowego, a następnie klikniesz Popularne, Bezpłatne i obniżki cen w menu filtru, zobaczysz wszystkie popularne aplikacje, które zostały niedawno zwolnione.
Istnieją inne strony, w tym FreeAppMagic Daily, które oferują podobne usługi, ale jakość jest znacznie mniej imponująca.
Jedną z rzeczy, na które należy zwrócić uwagę w przypadku wszystkich tych bezpłatnych ofert aplikacji jest to, że nadal możliwe jest, że w aplikacjach będą dostępne zakupy w aplikacji.
Prezenty z aplikacji premium
Niestety, podczas gdy Apple prowadził kampanię Bezpłatna aplikacja tygodnia, która co tydzień dawała użytkownikom Apple bezpłatną aplikację premium, firma zamknęła ofertę, wprowadzając na rynek przeprojektowany iOS App Store w iOS 11.
Podobna historia dotyczy Starbucks, który dawał klientom kody premium w sklepie i za pośrednictwem aplikacji, ale podobnie jak oferta Apple, to zostało zamknięte jakiś czas temu i nie ma śladu powrotu w najbliższej przyszłości.