Jak utworzyć wizytę w barze Apple Genius

0
437

Jedną z najlepszych rzeczy na temat bycia klientem Apple jest możliwość udania się do najbliższego sklepu Apple Store w celu uzyskania wsparcia i szkoleń jeden-na-jeden w Genius Bar.

Bar Genius to miejsce, w którym użytkownicy mający problemy z iPodem, iPhonem, iTunes lub innymi produktami Apple mogą uzyskać indywidualne wsparcie techniczne od wyszkolonego specjalisty.

Wiele problemów może być rozwiązanych przez samych użytkowników za pomocą instrukcji.

Jak utworzyć wizytę w barze Apple Genius

image credit: Artur Debat / Moment Mobile ED / Getty Images

Wykonaj poniższe czynności, aby zarezerwować czas w pasku Genius, aby uzyskać pomoc.

  1. Rozpocznij od przejścia do strony wsparcia Apple pod adresem http://www.apple.com/pl/support/.
  2. Przewiń całą sekcję do sekcji Kontakt z serwisem Apple.
  3. Kliknij przycisk Uzyskaj wsparcie.
  4. Następnie kliknij produkt, który chcesz uzyskać pomoc na pasku Genius.

Opisz swój problem

Krok 2: Tworzenie wizyt w barze Genius.

Po wybraniu produktu potrzebujesz pomocy:

  1. Zostanie wyświetlony zestaw wspólnych tematów pomocy.
  2. Pojawi się wiele tematów w tej kategorii.
  3. W zależności od wybranej kategorii i problemu może pojawić się kilka sugestii dotyczących dalszych działań.
  4. Jeśli wolisz iść bezpośrednio na spotkanie, zawsze wybieraj Nie, gdy zapytasz, czy sugestia pomogła.

Zdecyduj się na spotkanie w barze Genius

Po kliknięciu wszystkich sugerowanych opcji pomocy technicznej firmy Apple:

  1. Zostaniesz zapytany, jak chcesz uzyskać pomoc.
  2. Jeśli nie widzisz tych opcji, konieczne może być cofnięcie się o kilka kroków i wybór innego tematu pomocy, który kończy się tymi opcjami.
  3. Gdy to zrobisz, zostaniesz poproszony o zalogowanie się przy użyciu swojego Apple ID.

Wybierz Apple Store, Date i Time for Genius Bar Powołanie

  1. Jeśli wybierzesz Przejdź do paska Genius, wprowadź kod pocztowy (lub pozwól przeglądarce uzyskać dostęp do bieżącej lokalizacji) i uzyskaj listę pobliskich sklepów Apple.
  2. Jeśli wybierzesz opcję Wezwij do usługi i potrzebujesz pomocy z iPhonem, zrób to samo i dołącz do firmy telefonicznej iPhone’a listę pobliskich sklepów Apple i przewoźników.
  3. Mapa wyświetla listę pobliskich sklepów Apple.
  4. Kliknij każdy sklep, aby zobaczyć go na mapie, odległość od Ciebie i zobaczyć, jakie dni i godziny są dostępne dla spotkań Genius Bar.
  5. Gdy znajdziesz żądany sklep, wybierz odpowiedni dzień i kliknij godzinę, która jest dostępna dla Twojego spotkania.

Potwierdzenie spotkania i opcje anulowania

Twoje spotkanie Genius Bar zostało wybrane dla sklepu, daty i godziny, które wybrałeś.

Zobaczysz potwierdzenie swojego spotkania.

Jeśli chcesz zmodyfikować lub anulować rezerwację, kliknij link Zarządzaj moimi rezerwacjami w wiadomości e-mail z potwierdzeniem i możesz wprowadzić potrzebne zmiany na stronie firmy Apple.