Szybki sposób wysyłania wiadomości e-mail do swojego zespołu lub innej grupy osób naraz w poczcie systemu MacOS polega na wpisywaniu wszystkich swoich adresów jeden po drugim w polu UDW.
Jeśli zauważysz, że zawsze wysyłasz e-maile do tej samej grupy osób podczas pisania niektórych wiadomości, włącz członków zespołu (lub każdego, z kim często wysyłasz wiadomości e-mail ze sobą) w grupie w książce adresowej macOS.
Następnie możesz adresować wiadomości do grupy zamiast do osób.
Uwaga: Zobacz Jak wysłać wiadomość do grupy w wiadomościach MacOS, jeśli potrzebujesz pomocy przy użyciu nowej listy mailingowej.
Jak utworzyć grupę e-mail w systemie MacOS
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to utworzyć grupę książki adresowej, a następnie możesz dodać do niej dowolną osobę, którą chcesz dołączyć do listy.
Utwórz listę adresową książki adresowej
- Otwórz kontakty.
- Wybierz Plik>Nowa grupa z menu.
- Wpisz nazwę nowej listy mailingowej, a następnie naciśnij Enter.
Dodaj członków do grupy poczty MacOS
Możesz dodać nowych członków do swojej listy mailingowej, biorąc swój adres e-mail z istniejącego kontaktu lub dodając nowy kontakt bezpośrednio do grupy.
- Otwórz kontakty.
- Upewnij się, że lista grupy jest widoczna. Pokaż grupy z menu.
- Zaznacz wszystkie kontakty w kolumnie Grupa.
- Przeciągnij i upuść kontakty do grupy w kolumnie Grupa.