Jak naprawić żądanie wielokrotnego autoryzowania w iTunes

0
510

iTunes może odtwarzać wiele plików multimedialnych, w tym te, które kupujesz w sklepie muzycznym iTunes.

Może się tak zdarzyć z kilku powodów, ale na szczęście można je łatwo naprawić, postępując zgodnie z tym przewodnikiem.

Symptomy

Uruchamiasz iTunes, a gdy tylko zaczniesz odtwarzać utwór, iTunes powie Ci, że nie masz uprawnień do jego odtwarzania.

Być może słuchasz swojej ulubionej listy odtwarzania, a kiedy dojdziesz do określonej piosenki, pojawi się komunikat „nie masz autoryzacji „.

Oczywiste rozwiązanie

Chociaż przerwanie jest nieco denerwujące, szybko autoryzujesz komputer Mac, wybierając „Autoryzuj ten komputer ” z menu Sklep w aplikacji iTunes, a następnie wprowadzając swój identyfikator Apple ID i hasło.

Następnym razem, gdy spróbujesz odtworzyć ten sam utwór, otrzymasz taki sam komunikat o błędzie „nie masz autoryzacji”.

Kilka problemów może powodować ciągłą pętlę żądań autoryzacji.

Muzyka kupowana z innego konta użytkownika

Przynajmniej jest to najczęstsza przyczyna problemu z autoryzacją.

Twój komputer Mac musi mieć autoryzację na każdy identyfikator Apple ID, który był używany do zakupu muzyki, którą chcesz odtwarzać.

  1. W iTunes wybierz utwór, który prosi o autoryzację, a następnie wybierz „Pobierz informacje ” z menu Plik.
  1. W oknie Pobierz informacje wybierz kartę Podsumowanie lub kartę Plik (w zależności od wersji używanego programu iTunes).
CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak sprzedać Maca lub MacBooka

Identyfikator Apple ID jest poprawny, ale iTunes nadal wymaga autoryzacji

Nawet jeśli użyjesz prawidłowego identyfikatora Apple ID do autoryzacji odtwarzania muzyki, nadal możesz zobaczyć prośbę o autoryzację.

  1. Wyloguj się, a następnie zaloguj ponownie, używając konta administratora.
  2. Wyloguj się, a następnie zaloguj ponownie z podstawowym kontem użytkownika.

Jeśli nadal nie działa …

Jeśli nadal utkniesz w żądaniu pętli autoryzacji, jeden z plików używanych przez program iTunes w procesie autoryzacji może ulec uszkodzeniu.

Najprostszym rozwiązaniem jest usunięcie pliku, a następnie ponowne autoryzowanie komputera Mac.

  1. Zamknij iTunes, jeśli jest otwarty.
  2. Folder zawierający pliki, które musimy usunąć, jest ukryty i zwykle nie jest widoczny dla Findera.
  3. Otwórz okno Findera i przejdź do / Users / Shared.
  1. Teraz będzie można zobaczyć, że w folderze Shared znajduje się folder o nazwie SC Info.
  2. Wybierz folder SC Info i przeciągnij go do kosza.
  3. Ponownie uruchom iTunes i wybierz „Autoryzuj ten komputer ” z menu Sklep.

Za dużo urządzeń

Ostatnim problemem, który możesz napotkać, jest posiadanie zbyt wielu urządzeń powiązanych z identyfikatorem Apple ID.

Pamiętaj, że jeśli doświadczasz tego problemu, będziesz musiał mieć posiadacza konta iTunes, którego muzyka, którą próbujesz udostępnić, spowoduje wprowadzenie na swoim komputerze następujących zmian.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak podłączyć monitor zewnętrzny do komputera Mac

Uruchom iTunes i wybierz opcję Wyświetl moje konto z menu Konto.

Wprowadź informacje o Apple ID, gdy zażądasz.

Informacje o Twoim koncie będą wyświetlane w iTunes.

Kliknij przycisk Zarządzaj urządzeniami.

W otwieranej sekcji Zarządzaj urządzeniami możesz usunąć którekolwiek z wymienionych urządzeń.

Jeśli urządzenie, które chcesz usunąć, jest wyszarzone, oznacza to, że jesteś obecnie zalogowany w iTunes na tym urządzeniu.