Home Jak? (FAQ) iPhone "Jak" Jak naprawić iPhone, który wciąż prosi o hasło Apple ID i iCloud

Jak naprawić iPhone, który wciąż prosi o hasło Apple ID i iCloud

0
2564

Dlaczego mój iPhone pyta o moje hasło iCloud?

Jest to stary błąd, ale ten, który wciąż widzimy, nawet po zaktualizowaniu do najnowszej wersji IOS. Czasem iPhone wchodzi w pętlę ciągłego informowania o szczegółach logowania i hasła programu iCloud. Nawet jeśli wpiszesz identyfikator Apple ID i hasło, szybko prosi o to ponownie (i znowu, i znowu).

Posiadanie iPhone’a utkwionego w tej dziwnej pętli logowania w programie iCloud może być bardzo frustrujące. Na szczęście pomoc jest pod ręką. W tej funkcji mamy pięć różnych poprawek. Czytaj dalej: Jak uniknąć błędu iPhone w roku 1970, a co zrobić, jeśli go uzyskasz

Przesuń, aby wyłączyć

Błękitny błąd pętli logowania systemu iCloud może być spowodowany nieprawidłowym dostępem Wi- Fi, a najprostszym sposobem naprawienia jest wyłączenie iPhone’a i włączenie go ponownie. To zajmie tylko kilka minut, a jeśli rozwiązuje problem, oszczędzisz wiele innych problemów.

Wykonaj następujące kroki, aby wyłączyć iPhone i ponownie:

  1. Przytrzymaj przycisk Uśpienia / Wake (na górze telefonu iPhone lub na prawym boku, jeśli jest to model „Plus”) przez około pięć sekund, aż zostanie wyświetlona opcja Slide To Power Off.
  2. Przesuń ikonę zasilania w prawo.
  3. Poczekaj około 30 sekund, aż ekran stanie się całkowicie czarny.
  4. Naciśnij przycisk Uśpij / Wake, aby ponownie włączyć telefon.

Gdy się obudzi, zajmie to trochę czasu przed uruchomieniem iCloud. Możesz zostać poproszony o hasło iCloud, ale gdy raz zostanie wprowadzony jeszcze raz, powinieneś być w porządku.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Wspaniałe oferty na Cyberponiedziałek dla iPhone'a 11 (i 11 Pro)!

Wyloguj się

Jeśli zresetowanie telefonu iPhone nie rozwiązuje problemu, spróbuj wylogować się z iCloud, a następnie z powrotem. Wykonaj następujące czynności:

  1. Otwórz Ustawienia> iCloud.
  2. Przewiń w dół i stuknij Wyloguj się.
  3. Stuknij Wyloguj się.
  4. Stuknij Usuń z telefonu iPhone.
  5. stuknij Logowanie.
  6. Wprowadź swój identyfikator Apple ID i hasło.

Zresetowanie iCloud może rozwiązać problem, Ale jeśli to nie zadziała, możesz spróbować wykonać kopię zapasową i przywrócić iPhone’a.

Sprawdź, czy iCloud działa

Przed podjęciem dalszych kroków sugerujemy sprawdzenie, czy iCloud działa prawidłowo pod koniec Apple. Przejdź na stronę https://www.apple.com/pl/support/systemstatus/ na komputerze Mac lub iPhone i sprawdź, czy wszystkie usługi są świecące na zielono.

Jeśli w firmie Apple wystąpił problem z programem iCloud Koniec, to najlepiej, aby Apple mogło go naprawić kilka godzin. Więcej informacji: Czy program iCloud działa?

Zresetuj swoje hasło

Jeśli żaden z wcześniejszych kroków nie sprawdził stanu systemu Apple, kolejną rzeczą jest zmiana Hasło Apple ID. To kłopot, ale często rozwiązuje problem. Zmiana hasła jest najłatwiejsza na komputerze Mac (lub Windows PC).

  1. Otwórz przeglądarkę Safari i przejdź do strony appleid.apple.com.
  2. Kliknij przycisk „Zresetuj hasło
  3. Wprowadź swój identyfikator Apple ID i kliknij Dalej.
  4. Wybierz autoryzację poczty elektronicznej lub odpowiedz na pytania dotyczące bezpieczeństwa i kliknij Dalej.
  5. Kliknij przycisk Resetuj hasło w wiadomości e-mail lub Wprowadź nowe hasło w polach Nowe hasło i Potwierdź hasło.
  6. Kliknij Resetuj hasło.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak korzystać z Siri offline na iPhonie i iPadzie

Spróbuj teraz wejść Nowe hasło w telefonie iPhone. Powinno to zostać zaakceptowane przez iPhone i rozwiązać problem. Czytaj dalej: Jak zresetować identyfikator Apple ID

Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie

Jeśli iPhone nieustannie pyta o hasło iCloud i próbowałeś wyzerować iPhone’a i zmieniać hasło, Krok jest tworzenie kopii zapasowych i przywracanie telefonu iPhone.

Musisz utworzyć kopię zapasową telefonu iPhone na komputerze Mac, ponieważ nie będziesz w stanie polegać na iCloud Backup.

    Połącz telefon iPhone z komputerem Mac za pomocą kabla USB.

  1. Otwórz iTunes.
  2. Kliknij Urządzenia i wybierz swój telefon iPhone.
  3. Wybierz podsumowanie.
  4. Wybierz ten komputer w obszarze Kopie zapasowe.
  5. Kliknij opcję Kopia zapasowa teraz.

Poczekaj na proces tworzenia kopii zapasowej (wyświetli się niebieski pasek postępu Na górze iTunes). Po zakończeniu możesz rozpocząć proces przywracania telefonu iPhone:

  1. Trzymaj telefon iPhone z komputerem Mac.
  2. W telefonie iPhone kliknij Ustawienia> iCloud.
  3. Dotknij Znajdź mój telefon iPhone.
  4. Ustaw Znajdź mój telefon na wyłączony.
  5. Wprowadź hasło Apple ID i stuknij Wyłącz.
  6. Wstecz w iTunes Na komputerze Mac, kliknij Przywróć iPhone.

Postępuj zgodnie z procesem przywracania i użyj utworzonej kopii zapasowej podczas przebiegu procesu przywracania. Pobierz najnowszą wersję systemu iOS z firmy Apple i przywróć iPhone przy użyciu kopii zapasowej.

Będzie w takim samym stanie, jak poprzednio, ale miejmy nadzieję, że problem został rozwiązany. Jak nic nie pomogło to najlepiej naprawić iPhone w profesjonalnym serwisie

Strona korzysta z plików cookies. Więcej

Bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.

Zamknij