Jeśli masz problemy z odtwarzaniem muzyki Apple, lub występuję brak dźwięku gdy blokujesz iPhone, budzika lub kiedy ktoś dzwoni, czytaj nasz przewodnik.
Sprawdź przełącznik wyciszania
W górnej lewej części iPhone’a znajduje się przełącznik, który służy do włączania i wyłączania dźwięku.
Często dźwięk może zostać wyłączony przez pomyłkę podczas wyjmowania iPhone’a z kieszeni lub gdy znajduje się w torbie.
Sprawdź, czy ustawienie Nie przeszkadzać jest włączone
Innym częstym powodem nagłego braku dźwięku jest włączony tryb Nie przeszkadzać.
Aby to sprawdzić, przejdź do Ustawienia>Nie przeszkadzaj i sprawdź, czy któryś z suwaków jest włączony.
Więcej informacji na temat tej funkcji można znaleźć w naszym przewodniku Jak wyłączyć funkcję Nie przeszkadzać podczas jazdy.
Sprawdź głośność
Tak jak przełącznik wyciszania można włączyć przypadkowo, tak samo jest w przypadku głośności.
Naciśnij przycisk zwiększania głośności z boku iPhone’a lub przesuń w górę od dołu ekranu, aby otworzyć Control Center i użyj ikony regulacji głośności.
Wyłącz Bluetooth
Jedną z możliwości braku dźwięku jest to, że Twój iPhone może być podłączony do innego głośnika przez Bluetooth.
Aby to naprawić, otwórz Control Center lub Ustawienia i wyłącz Bluetooth.
Czy słyszysz dźwięk przez słuchawki?
Jeśli wewnętrzny głośnik iPhone’a nie wydaje żadnego dźwięku, spróbuj podłączyć słuchawki, aby sprawdzić, czy oni działają.
Jeśli usłyszysz dźwięk, może to oznaczać, że głośnik iPhone jest uszkodzony i kwalifikuje się do wymiany.
Jeśli mimo wszystko dźwięk nie pojawił się, spróbuj ponownie wyłączyć i włączyć swój iPhone.
Jeśli żadna z tych wskazówek nie przywróci dźwięku do życia, być może nadszedł czas, aby umówić się na spotkanie z pomocą techniczną Apple jeśli urządzenie jest na gwarancji lub udać się do pogwarancyjnego serwisu iPhone.