Jak anulować Netflix w iTunes

0
825

Jak anulować Netflix za pośrednictwem iTunes?

Podczas podpisywania W przypadku programu Netflix za pomocą aplikacji iPhone, iPad lub Apple TV, możesz płacić za subskrypcję za pomocą płatności za iTunes.

Funkcja „iTunes billing” ułatwia subskrypcję usług takich jak Netflix , Płacąc miesięcznie za pomocą swojego konta App Store tak, jak w przypadku innych aplikacji.

Zobacz także:

  • Jak uzyskać amerykański Netflix w Wielkiej Brytanii, IPad, iPhone, Mac i Apple
  • Jak pobrać film Netflix na Maca
  • Najlepsze porady i porady dotyczące Apple TV dla użytkowników w Wielkiej Brytanii

Anuluj Netflix w iTunes: wejdź w Ustawienia

Jeśli zarejestrujesz się w Netflix i zdecydowałeś się zapłacić Za miesięczną subskrypcję za pomocą konta App Store / iTunes, może się zdarzyć, że usuniesz ją nieco niejasną. Zamiast anulować subskrypcję w Netflix (to oczywiste miejsce), opcja ta jest ukryta w Twoich subskrypcjach Apple ID.

Oto jak anulować Netflix w iTunes na iPadzie lub iPhoneie:

  1. Otwórz Ustawienia.
  2. Stuknij iTunes i App Store.
  3. stuknij Identyfikator Apple’a. W razie potrzeby wprowadź identyfikator Apple ID i hasło.
  4. Dotknij Wyświetl identyfikator Apple ID.
  5. Wprowadź hasło (lub użyj Touch ID), aby odblokować konto.
  6. Zarządzaj subskrypcjami.
  7. Stuknij Netflix.
  8. Ustaw automatyczną odnowę na wyłączony.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak zatrzymać powiadomienia na iPhonie, iPadzie i Macu?

Twoja subskrypcja Netflix zostanie uruchomiona do końca cyklu subskrypcji (Zwykle miesiąc). Wtedy aplikacja Netflix przestanie strumieniowo przesyłać pliki wideo, a firma Apple przestanie pobierać miesięczną opłatę Netflix. Jeśli chcesz ponownie subskrybować Netflix, możesz użyć aplikacji Netflix lub opcji odnawiania w ustawieniach subskrypcji.

Jak anulować Netflix przy użyciu programu iTunes na komputerze Mac

Bardziej prawdopodobne, że subskrybowałeś Netflix za pośrednictwem iTunes na urządzeniu z iOS, ale możesz też anulować Netflix za pośrednictwem iTunes na swoim Macu. Oto co:

  1. Otwórz program iTunes na komputerze Mac.
  2. Wybierz opcję Zaloguj się i wprowadź identyfikator Apple ID.
  3. Wybierz Informacje o koncie z menu rozwijanego (Wprowadź ponownie hasło).
  4. Kliknij Zarządzaj przy Subskrypcjach.
  5. Kliknij Edytuj.
  6. Ustaw automatyczną odnowę na Wyłączony.