Wprowadzono: 2 marca 2011 r. W sprzedaży: 11 marca 2011 r. Rozpoczęcie działalności: marzec 2012 r. (Ale pozostał w sprzedaży do 2013 r.)
IPad 2 był kolejnym krokiem Apple’a do niespodziewanie ogromnego sukcesu, jaki odniósł z oryginalnym iPadem.
Kluczowe różnice między iPadem 2 a jego poprzednikiem są podzielone na trzy obszary: szybkość procesora, aparat oraz rozmiar i waga.
IPad 2 został zbudowany wokół procesora Apple A5, ulepszenia nad oryginalnym A4.
Kolejną nową funkcją było wprowadzenie drugiego dostawcy usługi 3G dla urządzenia.
Powiązane: Sprawdź plany danych na iPadzie oferowane przez główne firmy telekomunikacyjne
iPad 2 Funkcje sprzętowe i specyfikacje
Procesor dwurdzeniowy 1Ghz Apple A5
Pojemność 16 GB 32 GB 64 GB
Rozmiar ekranu 9,7 cala
Rozdzielczość ekranu 1024 x 768, przy 132 pikselach na cal
Front kamery: wideo i obrazy VGA Powrót: 720p wideo HD, 5-krotny zoom cyfrowy
Sieć komórkowa Bluetooth 2.1 802.11n Wi-Fi 3G, zarówno CDMA, jak i HSPA, w niektórych modelach
GPS Digital Compass Assisted GPS w modelu 3G
Usługodawcy 3G z USA AT & T Verizon
Wyjście wideo 1080p, przez złącze HDMI (brak w zestawie)
Żywotność baterii 10 godzin w sieci Wi-Fi 9 godzin w sieci 3G 1 miesiąc w trybie gotowości
Wymiary (w calach) 9,5 x 7,41 x 0,34 x grubość
Waga 1,3 funta za WiFi tylko 1,35 za WiFi + 3G za AT & T 1,34 za WiFi + 3G za Verizon
Kolory Czarny biały
Cena 499 USD – 16 GB Wi-Fi tylko 599 USD – 32 GB Wi-Fi tylko 699 USD – 64 GB Wi-Fi tylko 629 USD – 16 GB Wi-Fi + 3G 729 USD – 32 GB Wi-Fi + 3G 829 USD – 64 GB Wi-Fi
iPad 2 recenzje
Podobnie jak oryginalny model, iPad 2 został pozytywnie oceniony przez prasę technologiczną:
- Dan Nations, jakmac iPad Expert, podał tabletowi 4,5 gwiazdki, mówiąc „iPad 2 to nic lepszego.”
- Podając tabletowi 8,3 na 10, CNET powiedział „iPad 2 ulepsza już doskonały produkt. „
- Macworld przyznał 4.5 gwiazdki, mówiąc „iPad 2 to triumf.”
- Engadget ocenił iPada 2 jako 90 na 100, jednocześnie wywołując urządzenie „tak dobre, jak teraz”.
iPad 2 Sales
Oryginalny iPad był niespodziewanym hitem, sprzedając ponad 15 milionów tabletów w pierwszym roku.
Między wprowadzeniem iPad’a 2 i kwietnia 2012 roku (następna data, dla której istnieją dobre liczby), wprowadzono na rynek dodatkowe 52 miliony sztuk, w sumie sprzedano prawie 70 milionów iPadów.
iPad zadebiutował w marcu 2012 r. – ale podczas gdy iPad 2 był w czołówce, sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie, co jest imponujące.