Czy Apple FaceTime jest wyłączony? Jak naprawić problemy z FaceTime

0
163
  • > Czy FaceTime jest wyłączony?
  • > Dlaczego FaceTime nie działa?

Zastanawiasz się, czy FaceTime jest w trybie offline? Czy występują problemy z funkcją FaceTime, która nie działa? Jeśli zastanawiasz się, dlaczego FaceTime nie działa na Twoim iPhonie, Macu i iPadzie, powinieneś znaleźć odpowiedź w tym artykule.

Dowiedz się, dlaczego FaceTime nie działa i jak to naprawić. Ta funkcja sprawdza, co zrobić, jeśli FaceTime nie działa. Wyjaśnimy, jak sprawdzić, czy problem dotyczy firmy Apple, dowiedzieć się, czy FaceTime nie działa i co zrobić, jeśli FaceTime firmy Apple nie działa z innego powodu. Te poprawki FaceTime pomogą w rozwiązywaniu problemów z aplikacją do połączeń wideo w Apple.

Firma Apple przejęła funkcję Group FaceTime w trybie offline, rozwiązując problem, który umożliwił słuchanie i oglądanie użytkownika za pośrednictwem FaceTime bez konieczności odpowiadania na połączenie! Błąd wykryto w poniedziałek 28 stycznia 2019 r., A Apple próbuje naprawić lukę w zabezpieczeniach.

Powiązane: Jak wykonywać darmowe połączenia telefoniczne na iPhone’ach i iPadach oraz Najlepsze aplikacje do wykonywania bezpłatnych połączeń telefonicznych.

Dzięki FaceTime możesz wykonywać bezpłatne połączenia wideo lub audio z osobami, które są właścicielami iPhone’ów, iPadów lub komputerów Mac. Możesz rozmawiać ze sobą za darmo przez połączenie internetowe Wi-Fi (możesz także użyć połączenia komórkowego, ale ponieważ może to wykorzystać darmowy limit danych, zalecamy, aby wyłączyć tę funkcję w Ustawieniach> Dane mobilne, jeśli nie masz duże zezwolenie na dostęp do danych). W 2018 roku Apple dodał funkcję Group FaceTime, dzięki czemu można dodać wiele osób do połączenia. Możesz przeczytać więcej na ten temat tutaj: Jak korzystać z Group FaceTime.

Czy FaceTime jest wyłączone?

Jeśli serwer FaceTime firmy Apple jest wyłączony, niewiele można z tym zrobić, ale przynajmniej wiesz, że FaceTime jest wyłączony i to nie ty go złamałeś. Tutaj pokażemy, jak sprawdzić, czy FaceTime ma problemy z serwerem.

Apple ma tutaj swoją własną stronę statusu systemu. Strona stanu systemu Apple powinna udostępniać aktualne informacje na temat statusu FaceTime wraz z innymi usługami Apple, takimi jak iMessage, App Store i Apple Music. Często więcej niż jeden z nich spada w tym samym czasie.

Strona statusu systemu informuje także, czy jakiekolwiek usługi zaplanowały prace konserwacyjne – możesz więc sprawdzić je przed umówieniem się na ważną rozmowę wideo z klientem lub dziadkiem. Firma Apple również używa strony internetowej do zgłaszania wszelkich ostatnio rozwiązanych problemów do swoich usług.

Jeśli zrobisz tę witrynę jako pierwszy numer portu, jeśli masz problem z FaceTime (lub dowolną usługą Apple), możesz przynajmniej wykluczyć, że jest to problem z twoim urządzeniem lub połączeniem z internetem. Jeśli okaże się, że problem jest na twoim końcu, mamy poprawki do tego poniżej.

Jednak zanim zaczniesz rozwiązywać problemy, musisz mieć absolutną pewność, że FaceTime nie działa z powodu zlokalizowanego problemu, który nie pojawia się na stronie Apple. Strona Statusu Systemu Apple może nie wykryć problemu, który dotyczy tylko niewielkiej liczby klientów, lub może się zdarzyć, że witryna będzie sprawdzać status usługi co 5/10/30 minut i nie została jeszcze zaktualizowana.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak poprawić żywotność baterii AirPods

Na szczęście istnieją serwisy stron trzecich o statusie usług, które opierają się na crowdsourcowanych danych, oferując najbardziej aktualne informacje o stanie. Zwykle patrzymy na Down Detector, który będzie raportował status usług Apple, a także innych usług, takich jak Steam.

Down Detector dostarcza wykres z ostatnich 24 godzin i mapę, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy jesteś w obszarze dotkniętym.

Dostępna jest również bezpłatna aplikacja iOS do wykrywania upadków.

Dlaczego FaceTime nie działa?

Jeśli nie ma problemu z FaceTime, który spowodował, że Apple przestał działać, i nie ma problemu z serwerami FaceTime, istnieje wiele innych powodów, dla których możesz napotkać problemy. Pobawimy się sprawdzeniami, które powinieneś wykonać poniżej.

Jeśli Twoje problemy odnoszą się w szczególności do Group FaceTime, przeczytaj o tym tutaj: Powody, dla których FaceTime Group Video Call nie działa.

1. Sprawdź połączenie Wi-Fi i mobilne

Pierwszy port połączenia, jeśli FaceTime nie działa, sprawdź połączenie internetowe na wszystkich twoich urządzeniach. (Prawdopodobnie odkryjesz, że twój internet jest wyłączony, zanim spróbujesz dowiedzieć się, czy serwer FaceTime firmy Apple jest wyłączony).

Jednak Twój internet może działać poprawnie, ale może wystąpić problem z konfiguracją urządzenia, które uniemożliwia połączenie.

Stuknij Ustawienia> Wi-Fi na urządzeniu z systemem iOS i Preferencje systemowe> Sieć w Mac OS X i sprawdź, czy ustawienia odpowiadają tym na lokalnym routerze.

Większość sieci telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii pozwala również na FaceTime przez komórkę, więc sprawdź Ustawienia> Dane mobilne na iPhonie i iPhonie, jeśli chcesz skorzystać z połączenia transmisji danych, aby nawiązać połączenie.

2. Zaktualizuj oprogramowanie

Następnym krokiem jest upewnienie się, że oprogramowanie na wszystkich urządzeniach z systemem iOS i Mac OS X jest aktualne.

Możliwe, że Apple zmienił wymagania dotyczące oprogramowania, tak że konieczna jest aktualizacja urządzenia w celu korzystania z usługi. Sprawdź, czy najnowsza wersja iOS jest najnowsza, wybierając kolejno Ustawienia> Ogólne> Aktualizacja oprogramowania.

Czasami jest to problem z oprogramowaniem Apple, które powoduje problem, ale zwykle firma będzie aktualizować oprogramowanie szybko, aby go rozwiązać. Na przykład w kwietniu 2014 r. Wystąpił problem z urządzeniami FaceTime nawiązywania lub odbierania połączeń z powodu wygasłych certyfikatów urządzeń. Aktualizacja Apple to naprawiła.

3. Sprawdź, czy FaceTime jest włączony

Sprawdź, czy włączono FaceTime. Na urządzeniu z systemem iOS wybierz Ustawienia> FaceTime i ustaw przełącznik FaceTime na Włączone.

W systemie Mac OS X uruchom aplikację FaceTime i kliknij FaceTime> Włącz FaceTime On.

4. Sprawdź, czy jesteś zalogowany do FaceTime z odpowiednim identyfikatorem Apple ID

Sprawdź, czy jesteś zalogowany na wszystkich kontach FaceTime przy użyciu tego samego identyfikatora Apple ID. W systemie iOS dotknij Ustawienia> FaceTime i sprawdź Apple ID. W Mac OS X wybierz FaceTime> Preferencje i sprawdź Apple ID.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:   Jak zainstalować macOS na komputerze

Jeśli którekolwiek z urządzeń nie pasuje. Stuknij w „Wyloguj” i wprowadź ten sam identyfikator Apple ID i hasło, co pozostałe urządzenia (następnie dotknij opcji Zaloguj).

5. Czy FaceTime utkwiło w „Oczekiwanie na aktywację”

Po zalogowaniu się w FaceTime będzie to oznaczać Oczekiwanie na aktywację. Jeśli którekolwiek z Twoich urządzeń będzie zawieszone w Oczekiwaniu na aktywację, wyłącz FaceTime i włącz je ponownie. Oto, jak włączać i wyłączać FaceTime na urządzeniach z iOS i Mac OS X:

Jak zresetować FaceTime na urządzeniu z iOS: Stuknij Ustawienia> FaceTime i ustaw FaceTime na Off. Następnie włącz FaceTime z powrotem na On.

Jak zresetować FaceTime na Macu: Otwórz aplikację FaceTime i wybierz FaceTime> Preferencje. Teraz ustaw FaceTime na Off, a następnie na On.

6. Sprawdź godzinę i datę

Sprawdź, czy czas i data są ustawione poprawnie na wszystkich urządzeniach. Otwórz Preferencje systemowe na komputerze Mac i kliknij opcję Data Czas. Zaznacz pole obok opcji Ustaw datę i godzinę automatycznie i wybierz serwer Apple Europe z menu rozwijanego.

Na urządzeniu z iOS dotknij Ustawienia> Ogólne> Data Sprawdź czas i sprawdź, czy opcja Ustaw automatycznie jest ustawiona na Włączone (i że Strefa czasowa jest ustawiona na bieżącą lokalizację).

7. Sprawdź, czy Twój numer telefonu jest prawidłowy

Stuknij Ustawienia> FaceTime na urządzeniach z systemem iOS i sprawdź, czy pod swoim adresem znajduje się prawidłowy numer telefonu i identyfikator Apple ID „Możesz uzyskać do FaceTime o godzinie”. Jeśli nie, stuknij w Dodaj inny e-mail.

Jeśli nie otrzymujesz połączenia FaceTime, spodziewasz się, że osoba próbująca wykonać połączenie ma dla Ciebie prawidłowe dane kontaktowe.

8. Sprawdź swoją listę zablokowanych

Dokładnie sprawdź, czy przypadkiem nie dodałeś osoby, która próbuje Cię połączyć z listą zablokowaną. Na urządzeniu z iOS dotknij Ustawienia> FaceTime> Zablokowane i sprawdź, czy nie ma ich tutaj.

Jeśli są dotknięte Edytuj, wybierz czerwoną ikonę Usuń obok ich nazwy i Odblokuj.

9. Upewnij się, że aplikacja FaceTime jest dostępna

W niektórych krajach FaceTime nie jest domyślnie instalowany. Apple sugeruje sprawdzenie regionu zakupu urządzenia. Uwaga: nie wiemy, czy ponowna instalacja systemu iOS może obejść ten blok. Jeśli jakikolwiek czytelnik z iPhonem w tym obszarze ma więcej informacji, poinformuj nas (i innych czytelników) w komentarzach.

FaceTime jest zabronione w niektórych krajach, takich jak Zjednoczone Emiraty Arabskie.

10. Zrestartuj wszystkie swoje urządzenia

Wreszcie zrestartuj wszystkie swoje urządzenia. Przytrzymaj przycisk usypiania / budzenia na urządzeniu z systemem iOS i użyj ustawienia Przesunięcie do wyłączania, a następnie naciśnij ponownie przycisk Usypianie / Budzenie, aby włączyć urządzenie z systemem iOS. Kliknij Zastosuj> Uruchom ponownie na urządzeniu Mac OS X.

Jeśli nadal nie działa, być może nadszedł czas, aby umówić się na spotkanie z Apple Genius w Apple Store, przeczytaj o tym, jak to zrobić tutaj: Jak zarezerwować wizytę Apple: Skonfiguruj wizytę w Genius Bar w Sklep Apple