Jednym z najbardziej frustrujących problemów na iPadzie jest zamrożenie, zwłaszcza że dzieje się to regularnie.
Zrestartuj iPada
Prosty restart iPada zazwyczaj wystarcza, aby rozwiązać problem.
Po przytrzymaniu obu na kilka sekund, iPad wyłączy się automatycznie.
Potrzebujesz diagramu, który pomoże wyłączyć iPada?
Usuń nieodpowiednią aplikację
Czy jedna aplikacja powoduje zawieszenie iPada?
Usuń aplikację, naciskając palcem ikonę i przytrzymując ją, aż X pojawi się w prawym górnym rogu aplikacji.
Po usunięciu możesz z łatwością zainstalować aplikację ponownie, kierując się do sklepu z aplikacjami.
Uwaga: wszystkie dane zapisane w aplikacji zostaną usunięte po usunięciu aplikacji.
Przywróć iPada do ustawień fabrycznych
Jeśli nadal masz problemy z częstym zawieszaniem się, najlepiej przywrócić iPada do domyślnych ustawień fabrycznych, a następnie przywrócić aplikacje z kopii zapasowej, synchronizując z iTunes.
Możesz przywrócić ustawienia fabryczne, przechodząc do iTunes, wybierając iPada z listy urządzeń i klikając przycisk Przywróć.
To powinno rozwiać wszelkie problemy z oprogramowaniem lub systemem operacyjnym.
Jak się dowiedzieć, czy twój iPad nadal nie jest objęty gwarancją.